برس و باز کردن گره موی سگ

آموزش مسواک زدن دندان سگ
آموزش مسواک زدن دندان سگ
سپتامبر 5, 2021
بهداشت دهان و دندان گربه
بهداشت دهان و دندان گربه
سپتامبر 5, 2021
نمایش همه
برس و باز کردن گره موی سگ

برس و باز کردن گره موی سگ

برس و باز کردن گره موی سگ

اگر نگهداری سگی را بر عهده دارید و موهای بلند یا فر داشته باشند ، به احتمال زیاد گره در موهای آنها را تجربه کرده اید. این گره های کوچک مزاحم یا توده های خز نه تنها ظاهر بدی دارند ، بلکه می توانند باعث ناراحتی و مشکلات سلامتی توله سگ یا بچه گربه شما شوند. که گروه پت لند ۹۹ با خدمات قابل ارائه از جمله برس و باز کردن گره موی سگ این نگرانی را بر طرف می کنند . گره ها معمولاً با یک گره کوچک شروع می شوند ، اما این می تواند به سرعت به یک توده بزرگ تبدیل شود. اگر برس و باز کردن گره موی سگ انجام نشود ، بزرگتر می شوند و برداشتن آنها دشوارتر می شود. علاوه بر این ، گره موی شدید می تواند منجر به مشکلات سلامتی مانند تهویه نامناسب و جریان خون شود.

گره ها کجا شکل می گیرند .گره ها می توانند در هرجایی از بدن سگ یا گربه شکل بگیرند ، اما بویژه در موهایی که موهای آنها بسیار بلند است: پشت گوش ، باسن ، ناحیه شکم و زیر بازوها و پاها. برس و باز کردن گره موی سگ به صورت مداوم می تواند از ایجاد گره های بزرگتر جلوگیری کند ، بنابراین حذف موهای زائد از طریق شانه زدن مرتب و نظافت بسیار مهم است.

برس و باز کردن گره موی سگ

در حالی که برس های معمولی سگ برای نگهداری و ریزش عمومی عالی عمل می کنند ، شما نیاز به یک برس و باز کردن گره موی سگ دارید تا‌ گره های ایجاد شده را تا آنجا که ممکن است بدون مشکل بردارید. گره های موی سگ به دلایل مختلف و گره های موی گربه ها هر جا که مالش یا حرکتی وجود داشته باشد ، مانند پاها ، زیر قفسه سینه و دم یا اطراف گوش یا یقه ظاهر می شوند. توده ها و گره های موی سگ به پوست فشار وارد کرده و آن را تضعیف می کند و همچنین می توانند به محلی برای پرورش انگل ها تبدیل شوند. اگر خیلی بزرگ یا محکم نیست ، بهترین راه برای مقابله با آن این است که آن را به آرامی با انگشتان خود جدا کنید ، سپس گره های کوچکتر را با برس یا شانه فلزی شانه کنید. استفاده از اسپری جدا کننده روغن نیز کمک می کند.

هرگز سعی نکنید گره موی سگ را با قیچی تیز و نوک تیز جدا کنید. از آنجا که که گره ها در نزدیکی پوست ایجاد می شوند و به دلیل این که شما واقعاً نمی توانید ببینید در حال انجام چه کاری هستید ، برش روی پوست بسیار آسان است و باعث خونریزی بیش از حد و زخمی می شود که حتی ممکن است نیاز به بخیه داشته باشد. برس و باز کردن گره موی سگ می تواند برای سگ شما دردناک باشد. و اغلب ، اگر وضعیت بسیار بد باشد ، کل موی او باید تراشیده شود. حتما این کار را به متخصص بسپارید . زیرا آنها ابزار و دانش لازم در مورد چگونگی حذف آنها را بدون استرس یا آسیب رساندن به حیوان خانگی شما دارند. برس و بازکردن گره موی سگ به صورت منظم راهی است که به جلوگیری از گره های بزرگ کمک می کند. حتماً انگشتان خود را از روی خز او بکشید تا هر توده خز را که ممکن است در زیر سطح باشد احساس کنید.

ابتدا ، سگ خود را آموزش دهید تا از نظافت لذت ببرد تا او به اندازه کافی بی حرکت بماند تا برس و بازکردن گره موی سگ تمام شود . برای برس و باز کردن گره موی سگ فقط از محصولات مخصوص سگ استفاده کنید. سگ ها حداقل دو بار در هفته با برس و باز کردن گره موی سگ نیاز دارند . برای برس و باز کردن گره موی سگ همیشه روی قسمت های کوچک کار کنید ، از انتهای مو تا پوست . همیشه از نرم کننده خوب استفاده کنید.

مشاوره و هماهنگی