آرایشگاه سگ خانگی

آرایشگر پت خانگی
آرایشگر پت خانگی
دسامبر 11, 2021
آرایشگاه گربه خانگی
آرایشگاه گربه خانگی
دسامبر 11, 2021
نمایش همه
آرایشگاه سگ خانگی

آرایشگاه سگ خانگی

آرایشگاه سگ خانگی

سگ های خانگی از با وفا ترین و با وقار ترین حیوانات خانگی هستند که هر صاحبی را عاشق خود می‌کنند و می‌توانند آن را از افسردگی و تنهایی نجات داده و به زندگی اجتماعی و سرشار از نشاط بیاورند. همان قدر که سگ ها به صاحبانشان اهمیت می دهند انسان ها نیز به آنان اهمیت داده و کاری می کنند که احساس راحتی و خرسندی به سگ های خانگی آن‌ها دست دهد.

یکی از مهم ترین مسئله هایی که برای حفظ روحیه حیوانات خانگی بسیار مهم و ضروری است، آرایش و پیراستگی سگ های خانگی می باشد که برای آرایش و کوتاه کردن موهای آن ها به آرایشگاه سگ های خانگی مراجعه می کنند. اما هر آرایشگاه سگ های خانگی نمی‌تواند به خوبی این کار را انجام دهد. یک آرایشگر در آرایشگاه سگ خانگی باید بتواند با روحیه حیوانات مختلف آشنا بوده و مانند یک دوست با آنان رفتار کند تا حیوان نیز در مقابل آنان مقاومت نشان نداده و دچار اذیت و آزار نشوند.

پت لند ۹۹ آرایشگاه سگ خانگی می باشد که چندین سال است در این حوزه فعال بوده و توانسته رضایت مشتریان زیادی را به دست بیاورد. یکی از مهمترین دلایلی که آرایشگاه پت لند ۹۹ توانسته باعث رضایت و خرسندی مشتریان خود شود.

این است که آرایشگران آرایشگاه پت لند ۹۹ با حیوانات از جمله سگ های خانگی دوست شده و از راه دوستی با آنان موهای آن را کوتاه کرده و یا به آرایش آنان می پردازند، که این خود یک مسئله بسیار مهم و روانشناسی شده در زمینه ارتباط با حیوانات از جمله سگ های خانگی است. چندین سال تجربه مهارت و حرفه‌ای بودن آرایشگران آرایشگاه پت لند ۹۹ است که این میزان درک را از حیوانات خانگی از جمله سگ های خانگی به وجود آورده است.

پت لند ۹۹ یک مرکز آموزشی و آرایشگاه حرفه ای آرایش حیوانات خانگی می باشد که چندین سال است در این حوزه فعال بوده و توانسته رضایت مشتریان بسیار زیادی را به دست بیاورد.

ما در آرایشگاه پت لند ۹۹ هم به صورت حرفه ای به آرایش و کوتاه کردن موهای حیوانات خانگی شما از جمله سگ‌های خانگی تان پرداخته و هم آرایشگران حرفه ای را تربیت کرده و به آنان کمک می کنیم که وارد عرصه آرایشگری حیوانات خانگی شوند. آرایشگران آرایشگاه حیوانات خانگی پت لند ۹۹ علاوه بر آرایش حیوانات خانگی آموزش بحث های روانشناختی و نحوه ارتباط با حیوانات خانگی نیز می پردازند.

از گذشته تا امروز، زندگی حیوانات خانگی در کنار انسان ها نوعی همزیستی مسالمت آمیز محسوب می شده است. در این بین سگ ها و گربه ها از طریق ایجاد ارتباط دوستانه با انسان ها، توانستند جایگاه و محبوبیت خود را در زندگی ما دوچندان کنند. به طوری که تحقیقات علمی نیز تأثیر شگفت آور همزیستی با سگ ها و گربه ها را در افزایش سطح کیفی زندگی انسان ها تأیید می نماید.

در زندگی روستایی نیز این موجودات منحصر به فرد، در یاری رساندن بی دریغ به صاحبان خود از نگهداری از گله ها تا حفاظت از زمین های کشاورزی، نقش بسیار مؤثر و بی بدیلی دارند.

اما امروزه بسیاری از مردم خصوصا” در شهرها، سگ ها و گربه ها را نه به منظور استفاده از قابلیت های بی نظیر آنها، بلکه تنها برای همزیستی و توانایی ایجاد ارتباط دوستانه با انسان ها، انتخاب و نگهداری می کنند. این موجودات نیز از احساسات مشابهی همانند انسان ها برخوردارند و همین باعث محبوبیت آنها در بین خانواده ها شده است.

سگ ها و گربه ها موجودات دوست داشتنی و محبوبی هستند که می توانند با صاحبان خود ارتباطی دوستانه و حتی حمایتی داشته باشند. به طور مثال اغلب مالکان اماکن وسیع مانند باغ ها و ویلاها، سگ های نگهبان را به منظور محافظت از ملک شخصی خود به کار می گیرند.

استفاده از قابلیت سگ های نگهبان در محافظت از تمامی اماکن خصوصی و حفاظتی بسیار رایج است. از دیگر قابلیت های منحصر به فرد سگ ها می توان به نقش خارق العاده آنها در کمک به نیروی پلیس جهت کشف مواد مخدر، جستجو و پیدا کردن سارقان و بزهکاران و یافتن افراد گمشده، عملیات نجات قربانیان حوادث طبیعی مانند زلزله و حوادث غیرطبیعی همچون آتش سوزی و… اشاره نمود.

متناسب با استقبال گسترده مردم از نگهداری حیوانات حتی در آپارتمان ها، روز به روز بر تعداد مراکز درمانی و مراکز ارائه خدمات زیبایی ویژه حیوانات خانگی افزوده می شود. از جمله این مراکز زیبایی مخصوص حیوانات خانگی، می توان به آرایشگاه سگ خانگی اشاره نمود.

آرایشگاه سگ خانگی

با گسترش تمایل مردم برای نگهداری از حیوانات خانگی، مراکز درمانی و زیبایی پت ها و حیوانات خانگی از جمله سگ ها و گربه ها نیز شروع به فعالیت کردند و هر روز بر تعداد آنها افزوده شد. از جمله مراکزی که خدمات زیبایی را برای سگ ها و گربه های خانگی فراهم میکنند، آرایشگاه سگ و گربه خانگی است. این آرایشگاه ها، علاوه بر حفظ و افزایش زیبایی حیوانات خانگی، با اعمال مراقبتهای بهداشتی برای حیوان، سطح کیفی زندگی او را ارتقاء می بخشند.

در این مراکز خدمات زیبایی، که مختص حیوانات خانگی تأسیس شده اند، کلیه خدمات آرایشی و پیرایشی قابل انجام بر روی گربه و سگ خانگی ارائه می شود. این خدمات شامل شستشوی گربه و سگ خانگی، کوتاه کردن موهای این حیوانات، سشوار کشیدن و آراستن موها و همچنین کوتاه کردن ناخن های حیوان توسط آرایشگرهای دوره دیده و مجرب صورت می پذیرد.

در آرایشگاه گربه و سگ خانگی، اصلاح و پیرایش موی سگ و گربه با قیچی، موزر و ماشینهای اصلاح مخصوص انجام می شود. آرایشگاه های سگ و گربه خانگی با بهره گیری از امکانات مدرن و استخدام آرایشگرهای مجرب در این عرصه، زیبایی و جذابیت این حیوانات دوست داشتنی را افزایش می دهند.

ضرورت آرایش و پیرایش حیوانات خانگی

اکثر افراد مراجعه به آرایشگاه حیوانات و به طور خاص آرایشگاه گربه و سگ خانگی را یک عمل تجمل گرایانه و نالازم می دانند. اما در واقع بردن پت ها به آرایشگاه های مخصوص حیوانات خانگی، یک نوع عمل مراقبتی بسیار ضروری محسوب می شود. از دلایل مهم مراجعه به آرایشگاه های سگ و گربه می توان موارد زیر را بیان کرد:

• گربه و سگ خانگی در فواصل زمانی معین و نیز شرایط خاص، نیاز به شستشوی تخصصی دارند. استفاده از شوینده های مناسب و بی خطر برای سگ ها، گربه ها و به طور کلی حیوانات خانگی ضروری است. این کار در آرایشگاه به راحتی انجام می شود.

• با وجود رشد سریع موهای سگ و گربه، کوتاه کردن موها می تواند از سلامت پوست و موی حیوان محافظت کند. به دلیل اینکه حیوانات خانگی در بسیاری موارد قادر مراقبت از خود نیستند، شستشو، برس کشیدن و کوتاه کردن موهای حیوان بایستی به درستی و در زمان لازم انجام گیرد.

• با کوتاه کردن موی گربه و سگ خانگی، تشخیص و پیشگیری از بسیاری از بیماری ها امکان پذیر می باشد. با کوتاهی موی حیوانات، علائمی همچون جوش ها، زخم ها، ضایعات پوستی، عفونت ها و غده های خارجی و… هم برای آرایشگر و هم برای صاحب حیوان قابل رؤیت و در صورت لزوم، قابل درمان خواهد بود.

• با کوتاه کردن موهای گربه و سگ خانگی، ریزش موهای آنها بسیار کمتر خواهد شد، بنابراین آرایشگر حیوانات از این طریق می تواند یکی از مشکلات رایج در نگهداری حیوانات خانگی را به سهولت رفع کند.

• از جمله امور حرفه ای مهمی که در آرایشگاه های گربه و سگ خانگی انجام می شود، کوتاه کردن ناخن های حیوان است. ناخن های بلند خصوصا” در سگ ها می تواند باعث بروز عفونت و زخم های آزاردهنده و یا در مواردی مشکلات مفصلی شود. بنابراین آرایشگر گربه و سگ، با کوتاه کردن ناخن های حیوان، از بروز مشکلاتی از این قبیل پیشگیری به عمل می آورد.

• و در نهایت اینکه فرایند آرایش حیوانات خانگی، علاوه بر ایجاد ظاهری زیباتر، شامل حفظ رژیم غذایی سالم برای پت، فعالیت روزانه، مراجعه منظم به دامپزشک و مراقبت از دندان های حیوان نیز می شود. بنابراین حیوان دوست داشتنی شما با مراقبت های ویژه، زندگی سالم و باکیفیتی را تجربه خواهد کرد.

آرایشگاه سگ خانگی سیار

زندگی پرمشغله به ویژه در شهرهای پر ازدحام، پر ترافیک و شلوغ، باعث شده که زمان مهمترین مسئله در جامعه امروز باشد. بنابراین افراد سعی می کنند به هر شکل ممکن از اتلاف هزینه زمانی جلوگیری نمایند. در همین راستا، آرایشگاه های سگ و گربه خانگی به صورت سیار و در منزل شما نیز خدمات آرایش و پیرایش حیوان خانگی را با اعزام متخصصین باتجربه به محل مورد نظر، انجام می دهند.

این خدمات شامل تمامی اموری است که بهداشت و سلامت گربه یا سگ خانگی شما را تأمین می کند، مانند کوتاهی و اصلاح مدل دار موهای سگ یا گربه، کوتاه کردن ناخن های حیوان، برس کشیدن موها، انگل زدایی و دیگر خدمات آرایشی و پیرایشی. اگر حضور در آرایشگاه حیوانات خانگی به هر دلیل برای شما مقدور نباشد، تمام این خدمات در منزل یا محل مورد نظر شما توسط متخصصین مجرب ما انجام خواهد شد.

از آنجا که حیوانات خانگی از جمله سگ ها و گربه ها رابطه نزدیکی با انسان دارند، مراقبت های دوره ای از آنها امری اجتناب ناپذیر است، زیرا سلامت حیوان خانگی، می تواند ارتباط ایمن او با انسان را تضمین نماید. با انتخاب یک آرایشگاه مناسب می توانید از بهداشت و زیبایی حیوان خانگی خود آسوده خاطر باشید.

آرایشگاه گربه و سگ خانگی با برخورداری از امکانات ویژه و همچنین نیروهای دلسوز و مجرب در این زمینه، از طریق پاکسازی عوامل بیماری زا برای حیوان، گربه یا سگ خانگی شما را در مقابل انواع بیماری های پوست و مو مصون می کند.

ما با بهره مندی از بهترین امکانات و دلسوزترین و مجربترین پرسنل، در مراقبت و حفظ سلامتی حیوانات خانگی، شما را یاری می کنیم. با تماس و مراجعه به آرایشگاه گربه و سگ خانگی ما، از مزایای ویژه برای حیوان خانگی تان بهره مند شوید.

مشاوره و هماهنگی