آرایش موی سگ سامویید

آرایشگاه سگ کاوالیر
آرایشگاه سگ کاوالیر
فوریه 7, 2022
آرایش تریر
آرایش تریر
آوریل 3, 2022
نمایش همه
ارایش موی سگ سامویید

ارایش موی سگ سامویید

آرایش موی سگ سامویید

زیبایی و هوش، سامویدها هر دو را دارند. این توله‌ها که در ابتدا برای کار در سردترین مکان‌های جهان مانند سیبری پرورش یافته بودند، همه کارها را انجام داده‌اند، از حمل بارهای سنگین در مناظر یخ زده، گله‌داری و حفاظت از گوزن‌های شمالی، تا حلقه زدن روی مبل در کنار انسان‌های امروزی. سگ‌های ساموید یا «سامی‌ها» که دارای لبخندی زیبا هستند (به‌طور جدی، انتهای دهان‌هایشان به طرز شگفت‌انگیزی به سمت بالا است) و یک پوشش سفید فوق‌العاده مجلل دارند، اجتماعی و باهوش هستند. ما اینجا هستیم تا با برخی از نکات آرایش موی سگ سامویید به شما کمک کنیم. آرایش موی سگ سامویید شما به مراقبت از تارهای کرکی آنها بستگی دارد. برای آرایش موی سگ سامویید جلوگیری از کرکی شدن و مرتب نگاه داشتن آنها به نگهداری جدی از طرف شما نیاز دارد. سامی ها دارای یک پوشش دوتایی ضخیم با موهای بلندتر و خشن در قسمت بیرونی و یک زیرپوش پشمی نرم هستند. این به این معنی است که ریزش زیادی وجود دارد، که بهتر است با برس زدن مکرر پوشش آنها برطرف شود. به نظر می‌رسد ترکیبی از برس‌های نرم‌تر و شانه‌های فلزی روی نوع خز آن‌ها بهترین عملکرد را دارد.

برای آرایش موی سگ سامویید برس زدن سر و پاهای آنها را فراموش نکنید. این مناطق گاهی اوقات نادیده گرفته می شوند، اما برای جلوگیری از ریزش واقعاً به کمک نیاز دارند. برای «فصل ریزش» آماده باشید که دو بار در سال اتفاق می‌افتد و به این معنی است که مقداری کرک اضافی در اطراف خانه شما شناور است. در این مدت به پوشش توله سگ خود توجه بیشتری کنید، به زودی تمام می شود. در آرایش موی سگ سامویید چند دقیقه برای کوتاه کردن خز بین پدهای پنجه نیز وقت بگذارید. پت لند به شما توصیه می کند برای آرایش موی سگ سامویید به یک آرایشگر حرفه ای برای شستشو و خشک کردن با یک خشک کن با سرعت بالا مراجعه کنید. آنها نیازی به حمام کردن زیاد ندارند، اما بسیار مهم است که کاملاً خشک شوند تا از ایجاد لکه روی پوست آنها جلوگیری شود. در صورت نیاز به خشک کردن آنها پس از ماجراجویی های روز بارانی، می توانید از یک سشوار ایمن برای سگ در خانه استفاده کنید.

در حالی که در مورد نکات آرایش موی سگ سامویید صحبت می کنید، ضروری است تأکید کنید که اصلاح کامل ساموید شما قطعاً توصیه نمی شود. دلایل متعددی وجود دارد، اما در اینجا به چند مورد از مهمترین آنها اشاره می کنیم. با برداشتن پوشش دوتایی که از ساموید شما در برابر گرما و سرما محافظت می کند، می توانید توانایی آنها را برای تنظیم دمای بدن خود مختل کنید، که می تواند خطرناک باشد. همچنین پوشش ممکن است پس از تراشیدن دوباره به درستی رشد نکند. سامویدها بدون خز خود به راحتی می توانند آفتاب سوخته شوند یا بیش از حد گرم شوند، بنابراین بهتر است برای محافظت از آنها هنگام آرایش موی سگ سامویید مقداری خز بگذارید باقی بماند. در مورد مدل دادن و آرایش موی سگ سامویید گزینه های زیادی ندارید و این خیلی خوب است. هیچ چیز زیباتر از ظاهر کلاسیک سامی آراسته‌شده نیست، بنابراین مدل کلاسیک بهترین ظاهری است که می‌توان برای آن‌ها استفاده کرد. فقط مطمئن شوید که روپوش آنها با دقت آراسته و بدون کرک باشد و اجازه دهید پوشش طبیعی و زیبای آنها مراقب بدن آنها باشد. برای آرایش موی سگ سامویید تنها مدل موی دیگر که باعث می شود بدن آنها بیشتر شبیه گلوله های پفکی نخی شود. برای آرایش موی سگ سامویید شما باید موهای پاهای عقب را کوتاه کنید، موهای زیر دم را کوتاه کنید و حتی بالا و پایین پاها را کوتاه کنید. فقط به یاد داشته باشید که همیشه به نشانه هایی که سگ شما به شما می دهد توجه کنید و اگر چیزی باعث استرس آنها می شود، ممکن است زمان آن رسیده باشد که یک رویکرد متفاوت پیدا کنید.

مشاوره و هماهنگی