کوتاه کردن و سوهان کشیدن ناخن سگ

کوتاه کردن ناخن سگ
کوتاه کردن ناخن سگ
ژانویه 3, 2022
گرومینگ سگ کاوالیر
فوریه 7, 2022
نمایش همه
کوتاه کردن و سوهان کشیدن ناخن سگ

کوتاه کردن و سوهان کشیدن ناخن سگ

کوتاه کردن و سوهان کشیدن ناخن سگ

کوتاه کردن و سوهان کشیدن ناخن سگ یکی از کارهای مهم و ضروری در حفظ بهداشت سگ می باشد و باید از لوازم مخصوص سگ برای کوتاه کردن و سوهان کشی استفاده کرد. گرفتن ناخن های سگ از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا در صورتی که ناخن های سگ بیش از اندزه بلند شود ممکن است در دویدن و راه رفتن طبیعی سگ مشکل به وجود آورد. سوهان سگ یکی از ابزارهایی است که برای این کار استفاده می شود. با استفاده از سوهان می توان قسمت های بریده شده را صاف، صیقلی و یک دست کرد.

سوهانی که برای مرتب کردن ناخن سگ مورد استفاده قرار می گیرد در انواع مختلف برقی، شارژی و باتری می باشد. و سر سوهان با جثه حیوان باید متناسب باشد. کوتاه کردن ناخن سگ دارای اصول خاصی است که باید انها را بدانید بنابراین بهتر است برای کوتاه  کردن و سوهان کشیدن ناخن سگ از افراد ماهر و با تجربه کمک بگیرید تا به ناخن های سگ آسیبی وارد نشود.

استفاده از سوهان مخصوص سگ برای کوتاه کردن ناخن های سگ می تواند انتخاب بهتری نسبت به انواع ناخن گیر های سگ باشد زیرا سوهان کشیدن ناخن سگ باعث ساییده شدن ناخن می شود و اندازه قدی ناخن ها را کوتاه می کند. از سوهان برای از بین بردن تیزی ناخن سگ بعد از کوتاه کردن هم می توان استفاده کرد. استفاده از سوهان برقی از سوهان معمولی مناسب تر است زیرا احتمال اسیب به سگ کمتر خواهد شد. کوتاه کردن و سوهان کشیدن ناخن سگ متناسب با نژاد و جثه حیوان متفاوت است. انتخاب نوع ناخن گیر و سوهان برای کوتاه کردن و سوهان کشیدن ناخن سگ متناسب با جثه حیوان صورت می گیرد زیرا هرچقدر حیوان جثه بزرگ تری داشته باشد ناخن های محکم تری دارد و باید از لوازم محکم تری استفاده کرد و برای کوتاه کردن و سوهان کشیدن ناخن سگ هایی با جثه کوچک نیازی به سوهان های بزرگ و مقاوم نیست.

بهترین کار برای کوتاه کردن و سوهان کشیدن ناخن سگ، این است که از افراد باتجربه بخواهید این کار را برای شما انجام دهند. مرکز پتلند 99 یکی از مراکز ارائه خدمات آرایشگری حیوانات است که خدمات متنوع برای حیوانات خانگی از جمله کوتاه کردن و سوهان کشیدن ناخن سگ را ارائه می دهد. در صورتی که وقت و زمان کافی برای مراجعه ندارید می توانید با درخواست اعزام نیرو برای انجام خدمات، در کمترین زمان ناخن های سگ خود را کوتاه و مرتب نمایید.

 

مشاوره و هماهنگی