آرایشگاه سگ سامویید

آرایشگاه جک راسل
آرایشگاه جک راسل
آوریل 4, 2022
آرایشگاه سگ کوکر
آرایشگاه سگ کوکر
آوریل 4, 2022
نمایش همه
آرایشگاه سگ سامویید

آرایشگاه سگ سامویید

آرایشگاه سگ سامویید

آرایشگاه سگ سامویید یک فرصت مناسب برای شما در جهت ایجاد یک عادت خوب نظافت برای سگ ها است و تا زمانی که سگ بالغ است این کار می تواند آسان باشد. در آرایشگاه سگ سامویید نظافت را به جلسات کوتاه مسواک زدن و سپس جلسات کوتاه بازی تقسیم می کنیم. یک پا را انجام می دهیم و سپس با بخش های دیگر آغاز می کنیم و یا اگر بتوانیم در حین نظافت در آرایشگاه سگ سامویید چیزی به او بدهیم تا بجود، این به پرت کردن حواس او کمک می کند. در آرایشگاه سگ سامویید منوی کاملی از خدمات نظافت سگ را ارائه می دهیم و یکی از خدمات ذکر شده در زیر را انتخاب کنید یا در مورد الزامات خاص نظافت سگ با ما صحبت کنید. ما مطمئن هستیم که می توانیم چیزی را ترتیب دهیم تا نیازهای شما را در آرایشگاه سگ سامویید برآورده کند.

در آرایشگاه سگ سامویید در طول جلسه نظافت حیوان خانگی شما، ما به دقت هرگونه مشکلی مانند توده‌ها، برآمدگی ها، کک‌ها، کنه‌ها، تشک‌های مو، و عفونت‌های پوست یا گوش را بررسی می‌کنیم و به شما در مورد هر مشکلی که ممکن است کشف کنیم هشدار می‌دهیم. به عنوان یک مرکز بهداشتی دامپزشکی با خدمات کامل، می‌توانیم از دامپزشک خود بخواهیم حیوان خانگی شما را حتی قبل از اینکه برای تحویل گرفتن آنها بیایید در آرایشگاه سگ سامویید معاینه کند. لازم است سگ شما در آرایشگاه سگ سامویید بلافاصله پس از کوتاهی مو، حمام کند، این کار باعث از بین رفتن موهای مرده شل شده و تمیز کردن پوست می شود.

این باعث رشد کت جدید او می شود. از یک شامپوی خوب برای سگ استفاده می کنیم که هم پوست و هم پوشش را نرم می کند، نه یک شوینده ارزان قیمت که می تواند پوست را خشک و تحریک کند و در آرایشگاه سگ سامویید از آب ولرم استفاده خواهیم کرد. در آرایشگاه سگ سامویید ممکن است از ابزارهای بی شماری برای نظافت دقیق استفاده شود و شما با موی زیادی همراه با سگ خود برای پیرایش آن به مرکز ما مراجعه می کنید. فقط به این دلیل که باید برخی از عادات نظافت را در باره سگ خود اعمال کنید و باید در کنار آرایشگاه سگ سامویید دندان های آن را نیز مسواک بزنید و از روش خشن و تهاجمی در آن اجتناب می شود. دندان ها را از نظر تغییر رنگ در آرایشگاه سگ سامویید  که می توان با مسواک و خمیر پاک کرد بررسی کنیم و کثیفی ها باید توسط کارشناس بهداشتی سگ شما برداشته شود.

مشاوره و هماهنگی