شستشوی سگ خانگی

کوتاهی موی سگ تریر
کوتاهی موی سگ تریر
ژوئن 5, 2021
مدل موی سگ شیتزو
مدل موی سگ شیتزو
ژوئن 5, 2021
نمایش همه
شستشوی سگ خانگی

شستشوی سگ خانگی

شستشوی سگ خانگی

این که آیا سگ شما عاشق شستشوی هفتگی است یا از دیدن آب می لرزد ، به عنوان یک صاحب سگ احتمالاً فکر کرده اید که چند وقت یک بار باید به شستشوی سگ خانگی خود بپردازید ؟ پاسخ این است: احتمالاً کمتر از آنچه فکر می کنید – اگرچه برخی از روش های شستشوی سگ خانگی مزایای زیادی برای حیوان خانگی شما دارند.

اگر سگ من بیماری پوستی داشته باشد چه می شود؟اگر سگ شما هر نوع بیماری پوستی یا آلرژی دارد ، مهم است که قبل از شستشوی سگ خانگی خود با دامپزشک خود مشورت کنید. بسته به شرایط ، سگ شما ممکن است بدون شستشو بهتر باشد یا نیاز به شستشوی سگ خانگی به صورت منظم تر باشد .

قبل از شستشوی سگ خانگی ، آن را شانه بزنید : قبل از اینکه به سگ خود حمام دهید ، حتماً موی سگ خود را کاملا شانه بزنید تا در اثر خیس شدن ، گره هایی که ممکن است بدتر شوند را از بین ببرید. شانه زدن قبل از شستشوی سگ خانگی همچنین به از بین بردن موهای گره خورده که می تواند اصلاح سگ شما را مسدود کند کمک می کند.

برای شستشوی سگ خانگی وان مناسب را انتخاب کنید :همیشه از وانی استفاده کنید که به اندازه کافی بزرگ برای سگ شما باشد و پایه محکمی برای شما فراهم کند. یک روش برای این کار: یک زیرانداز لاستیکی در پایین وان خود قرار دهید تا سگ شما لیز نخورد و نترسد.

شامپو : برای شستشوی سگ خانگی خود را با آب ولرم خیس کرده و از شامپوی ملایم با pH استفاده کنید. مخصوص سگ ها طراحی شده است. اگر سمپاش دستی دارید ، از آن برای خیساندن آرام موی سگ خود استفاده کنید. از پاشیدن صورت سگ خودداری کنید و به جای آن از پارچه دستشویی مرطوب در اطراف پوزه و چشم سگ استفاده کنید.

در هنگام شستشوی سگ خانگی تمام شامپوی موی سگ خود را کاملاً بشویید و سپس نرم کننده مخصوص سگ ها را بزنید. (اگر سگ شما موی کوتاه دارد ، ممکن است به یک نرم کننده نیاز نباشد.) بسیاری از نرم کننده های سگ به شما کمک می کنند تا از گره خوردن در آینده جلوگیری کنید و مو را مرطوب نگه دارید. هرگز از شامپوها یا نرم کننده های مخصوص افراد استفاده نکنید.

پس از استفاده از نرم کننده روی کل موی سگ ، قبل از خشک کردن سگ ، آبکشی ، شستشوی سگ خانگی را دوباره انجام دهید تا تمام آثار شامپو و نرم کننده پاک شود. صابون و نرم کننده ای که روی سگ شما باقی مانده پوست او را خشک می کند

مشاوره و هماهنگی