آرایشگاه پودل توی

آرایش تریر
آرایش تریر
آوریل 3, 2022
آرایشگاه جک راسل
آرایشگاه جک راسل
آوریل 4, 2022
نمایش همه
آرایشگاه پودل توی

آرایشگاه پودل توی

آرایشگاه پودل توی

پودل توی ها نیاز به کوتاه کردن مو دارند و کوتاه کردن مو برای سگ شما صرفاً حفظ نظافت یا حفظ زیبایی ظاهری نیست، کوتاه کردن موی توله سگ شما که به سلامت جسمی آنها نیز کمک می کند، چیزهای بیشتری را به ارمغان می آورد. در آرایشگاه پودل توی نه تنها به از بین بردن موهای مرده، کثیفی و شوره‌های انباشته شده در خز می پردازیم، بلکه در آرایشگاه پودل توی به شما فرصت می‌دهیم تا هر چیزی که ممکن است کمی غیرطبیعی باشد مانند کک، لکه‌های خشک و یا هر گونه مشکل با ناخن، چشم و دندان را با ما در میان بگذارید. در آرایشگاه پودل توی همچنین شما را نسبت به هر گونه عفونتی متوجه می کند و به شما این امکان را می دهد که قبل از تبدیل شدن به یک مشکل جدی تر، در آرایشگاه پودل توی ما چیزی را اصلاح کنید و دانستن اینکه توله سگ خود را سالم نگه می دارید، هم شما و هم سگتان را راضی نگه می دارد.

آوردن سگ شما به آرایشگاه پودل توی در سنین پایین به یک آرایشگر حرفه ای کمک می کند تا با عادت های سگ آشنا شود و البته در دراز مدت مزایای بیشتری داشته باشد. آوردن توله سگ خود به آرایشگاه پودل توی به شما آرامش زیادی می دهد. زیرا آنها حرفه ای هستند، بنابراین ابزار لازم برای برش و حمام کردن را دارند، بنابراین می توانید قیچی و شامپو را که می خواستید برای پودل توی خود استفاده کنید، در آرایشگاه پودل توی مصرف کنید. در آرایشگاه پودل توی فقط فکر کنید چقدر طول کشیده است تا بتوانید محصولات بهداشتی مناسب برای سگ شما استفاده شود و هر گونه حساسیت پوستی که ممکن است سگ شما داشته باشد و چیزی که پوست آن را تحریک می کند، پیدا کنید و متوجه شوید که توله سگ شما باید این روند را طی کند تا ببیند چه چیزی برای سلامتی او بهترین است.

 

آشنایی با روند نظافت توله سگ در آرایشگاه پودل توی ما بسیار مفید است، زیرا آموزش صبور بودن، آشنایی با آب، برس، قیچی، بریدن ناخن ها یا به هم ریختن گوش ها، باعث می شود که با افزایش سن، احساس تهاجم و مقاومت کمتری در آنها ایجاد شود. از آنجایی که پودل توی ها موهایی دارند که بسته به نوع کت باید اغلب کوتاه شوند، آشنایی با صندلی از سنین پایین به جای چیزی که توله سگ شما از آن می ترسد، تجربه خوشایندی را در آرایشگاه پودل توی ما فراهم می کند.

مشاوره و هماهنگی