آرایش سگ جک راسل

آرایش سگ پودل
آرایش سگ پودل
فوریه 7, 2022
آرایشگاه سگ پودل سلطنتی
آرایشگاه سگ پودل سلطنتی
فوریه 7, 2022
نمایش همه
آرایش سگ جک راسل

آرایش سگ جک راسل

آرایش سگ جک راسل

جک راسل یک حیوان خانگی معمولی است که به عنوان همراه کوچک و وفاداری که هر خانواده امیدوار است به عنوان سگ خود داشته باشد، مشهور است. جدای از رفتار محبت آمیز و دوست داشتنی آنها، یکی دیگر از نکات مثبت بزرگ برای داشتن نژاد جک راسل در خانواده شما، نیازهای نسبتا کم آنها به نگهداری در هنگام نظافت است. یکی از دلایل اصلی ریزش موی جک راسل می تواند پوست تحریک شده باشد. باید مطمئن شوید که جک راسل تریر خود را زیاد حمام نکنید، زیرا این امر به پوست آنها آسیب می رساند و بر سلامت پوشش آنها تأثیر می گذارد. حمام کردن فقط در صورت نیاز و شانه زدن منظم (گاهی اوقات روزانه در ماه‌های تغییر فصل که میزان ریزش آنها بیشتر است) با یک برس مو می‌تواند تمام نیازهای نظافت و آرایش سگ جک راسل شما باشد.

جک راسل تریرها می توانند پوشش موی صاف یا خشن داشته باشند و موهای آن ها معمولاً کوتاه است، و این امر باعث می شود که نظافت و آرایش سگ جک راسل برای شما بسیار آسان تر باشد. از آنجایی که موهای آن‌ها بسیار کوتاه است، باعث ریزش بسیار زیاد در تمام طول سال می‌شود، به‌ویژه وقتی فصل‌ها در بهار و پاییز تغییر می‌کنند بدتر می‌شوند. شانه زدن منظم و آرایش سگ جک راسل به کاهش میزان ریختن موی آنها کمک می کند و زندگی شما را بسیار آسان تر می کند. همانطور که موهای سگ خود را برس می زنید و هنگام آرایش سگ جک راسل  ، چربی پوست را در سراسر بدن او جابجا می کنید، که به خز کمک می کند بهتر در جای خود بماند و ریزش آن را کاهش می دهد.

آرایش سگ جک راسل شما به وسایل بسیار کمی نیاز دارد. بیشترین کاری که باید انجام دهید احتمالا کوتاه کردن منظم موهای بلندتر صورت آنها با استفاده از قیچی است. از قیچی نازک کننده برای کوتاه کردن موهای زائد پا، انگشتان پا و دم آنها استفاده کنید. جک راسل تریر با پوشش موی خشن به مراقبت بیشتری نسبت به آنهایی که پوشش صاف دارند نیاز دارد. استفاده از یک شانه خالی برای آرایش سگ جک راسل با پوشش خشن شما عالی است و دو بار در سال برهنه کردن آنها از مو واقعاً به توقف ریزش کمک می کند و آرایش سگ جک راسل شما را آسان می کند.

جک راسل تریرها به دلیل کوچک بودن و رفتار دوستانه معروف هستند. بدن جمع و جور آن‌ها تنها بین ۲۵ تا ۴۰ سانتی‌متر قد و ۶ تا ۹ کیلوگرم وزن دارند و در تمام عمرشان بسیار کوچک می‌مانند و کوچک بودن آنها به آرایش سگ جک راسل و شست و شوی آنها کمک می کند.

آرایش سگ جک راسل  شامل کوتاه کردن مو، حمام کردن، کوتاه کردن ناخن، پاکسازی گوش، تمیز کردن دندان می شود. جک راسل با سه نوع پوشش مختلف عرضه می شود، درنتیجه آرایش سگ جک راسل نوع به پوشش آنها بستگی دارد.

مشاوره و هماهنگی