شستشوی گربه در منزل

کوتاهی موی سگ در محل
کوتاهی موی سگ در محل
می 4, 2022
آموزش آرایشگری پت
آموزش آرایشگری پت
می 4, 2022
نمایش همه
شستشوی گربه در منزل

شستشوی گربه در منزل

شستشوی گربه در منزل

یکی از مهمترین دلایل شستشوی گربه در منزل این است که باعث بهبودی دمای بدن حیوان شما می شود و تاثیر خیلی زیادی در سلامت پوست و مو و همچنین روحیه گربه شما دارد. یکی از مهمترین وظایف صاحبان حیوانات خانگی نظافت و شستشوی آن‌ها می‌باشد با وجود آنکه شستشوی گربه خود را می توانید در کلینیک ها انجام دهید اما شستشوی گربه شما در منزل ضامن سلامتی حیوان خانگی شما است. بسیاری از حیوانات خانگی از تمامی مراحل شستشو و آب ترس دارند که البته این ترس با میزان تربیت پذیری آنها ارتباط مستقیم دارد و یکی دیگر از عواملی که باعث ترس و وحشت در گربه های خانگی می شود دیدن محیط و اشخاص جدید می باشد که شما می توانید با شستشوی گربه خود در منزل از میزان ترس حیوان خود تا حد زیادی بکاهید و موجب آرامش و اطمینان خاطر حیوان خود شوید.

شستشوی گربه در منزل و آرایش حیوان خود را با انتخاب یک کادر و تیم حرفه‌ای با بروزترین متدها انجام دهید چون زیبایی حیوان یکی از نکات مهمی است که در نگهداری حیوانات خانگی باید به آن توجه شود. بیشتر متخصصان بر این باورند که نیازی به شستشوی گربه وجود ندارد زیرا طبیعت به آنها سیستم تمیز کردن درونی خودشان را اموزش داده است اما برخی دیگر از متخصصان معتقدند اگر چه گربه می‌تواند خودش را تمیز کند اما شما نیز باید هر چند وقت یکبار گربه خود را حمام کنید و از فواید شستشوی گربه در منزل می توان به از بین بردن کک و کنه اشاره کرد و همچنین باعث تمیزی بیشتر آنها می‌شود و با شستشو تمام کثیفی ها از روی بدنشان از بین می‌رود و باعث زیباتر شدن گربه شما می شود وهمین امر براقی موی گربه شما را افزایش می دهد.

هزینه شستشوی گربه در منزل بستگی به مدل موی آنها که به چند دسته عروسکی، ساده و بهداشتی تقسیم می‌شود دارند و همچنین ابزاری که مورد استفاده قرار می‌گیرد به طور مثال، آرایشگر دوره دیده و باتجربه و همچنین نژاد گربه از عواملی هستند که در قیمت شستشوی گوش در منزل تاثیرگذارند. اگر شما به گربه خود علاقه دارید و می خواهید که شستشوی این موجود دوست داشتنی را با کمال آرانش و اطمینان در منزل خود انجام دهید، تنها کافی است تا با یک تماس با مجموعه ما، یک آرایشگر حرفه ای را به منزل خود دعوت کنید تا شستشوی گربه در منزل را به صورت حرفه ای و با قیمت مناسب انجام دهید.

مشاوره و هماهنگی