آموزش اصلاح گربه

شستشوی سگ در محل
شستشوی سگ در محل
فوریه 8, 2021
آرایشگاه سگ
آرایشگاه سگ
فوریه 8, 2021
نمایش همه
آموزش اصلاح گربه

آموزش اصلاح گربه

آموزش اصلاح گربه

آموزش اصلاح گربه با مدل موی لاین کات و همچنین مدل های جدید آموزش اصلاح گربه در پت لند 99

گربه ها ذاتا حیوانات تمیزی هستند و چندین ساعت از روز را صرف تمیز کردن خود می­کنند.زبان گربه ها دارای سطح زبری است که مانند شانه یا برس عمل می­کند. زبان گربه به تمامی قسمت های بدن به جز سر و پشت گردن می­رسد. اما این نواحی با کمک پنجه های گربه تمیز می­شوند.با این وجود برای اینکه از پراکنده شدن موی حیوان روی اسباب و اثاثیه خانه خلاص شوید، روزانه گربه را شانه بزنید.

می­توانید با آموزش اصلاح گربه ، خودتان حیوان خانگی خود را اصلاح کنید . برای فصل گرما و تابستان موهای گربه تون رو اصلاح کنید اما در فصل زمستان موی گربه نقش موثری در حفظش در مقابل سرما داره بنابراین سعی کنید در این فصل موهای گربه رو کوتاه نکنید و فقط مرتب برس کنید.

مهم‌ترین وسیله‌ای که شما برای آموزش اصلاح گربه نیاز دارید، یک دستگاه اصلاح (موزنی) است . این وسیله ارزان و در دسترس است. شما با هرنوع ماشین اصلاح می‌توانید برای آموزش اصلاح گربه اقدام کنید ، اما بهتر است نوع مخصوص حیوانات آن را تهیه کنید.

آموزش اصلاح گربه به روش موزر یا قیچی

طریق کوتاه کردن موی گربه با موزر بیشتر درآرایشگاه های تخصصی گربه انجام میشود . آموزش اصلاح گربه با ماشین اصلاح موی گربه تخصصی است ونمیتوان باماشین های اصلاح انسانی انجام شود. آموزش اصلاح گربه پرشین خیلی سخت تراز موی گربه مو کوتاه است چون دربیشتر موارد موی گربه پرشین گره میخورد وعمل گره گیری موی گربه باید قبل ازاصلاح انجام شود.

مشاوره و هماهنگی