آموزش آرایش گربه پرشین

آموزش آرایش گربه بریتیش
آموزش آرایش گربه بریتیش
سپتامبر 3, 2022
آموزش آرایش گربه هیمالین HIMALAYAN
آموزش آرایش گربه هیمالین HIMALAYAN
سپتامبر 3, 2022
نمایش همه
آموزش آرایش گربه پرشین

آموزش آرایش گربه پرشین

آموزش آرایش گربه پرشین

دوره آموزش آرایش گربه پرشین به عنوان ادامه دوره در نظافت گربه و یا برای افرادی با تجربه قبلی طراحی شده است که می خواهند مهارت های خود را به سطح بالاتری برسانند که مشروط به ارزیابی و آزمون عملی است و این دوره آموزش آرایش گربه پرشین شما را به سطح بعدی تخصص در نظافت گربه می برد تا مهارت ها و دانش خود را صیقل داده و توسعه دهید.

تکنیک های اصلی خود را کامل کنید که طیف وسیع تری را به کارنامه خود معرفی کنید، با گربه های چالش برانگیزتر سر و کار داشته باشید و پیچیده ترین تکنیک ها را در نظافت گربه با آموزش آرایش گربه پرشین خلق کنید. این دوره شامل آموزش فشرده برای انواع بیشتری از تکنیک های نظافت و نگهداری گربه است و ما چالش برانگیز ترین محیط‌هایی را که یک آرایشگر حرفه‌ای باید مدیریت کند را بررسی می‌ کنیم.

با این حال چالش های دوره آموزش آرایش گربه پرشین، برخورد با گربه هایی که مشکلات رفتاری دارند و گربه هایی با کیفیت کت بسیار ضعیف؛ بچه گربه ها و گربه های مسن تر شما نه تنها تمام مهارت‌هایی را که تا به امروز آموخته‌اید از طریق تمرین های هدایت شده اضافی ادغام می‌کنید، بلکه اکنون طیف کاملی از تکنیک‌های حمام کردن، گزینه‌های خشک کردن با سشوار، محصولات تکمیلی و ترجیحات استایل را اضافه کنید.

در دوره آموزش آرایش گربه پرشین، همچنین شما را از طریق قوانین راه اندازی کسب و کار نظافت گربه، نحوه مدیریت مردم و مشتریان و همه چیز در مورد بهداشت و الزامات بهداشتی و ایمنی راهنمایی می کنیم و شما مستقیماً با مربی خود کار خواهید کرد و هر روز تعدادی از انواع مختلف گربه برای شما ارائه می شود تا گسترده ترین و متعادل ترین تمرین ممکن را توسعه دهید.

در پایان این دوره آموزش آرایش گربه پرشین شما می توانید با خیال راحت برای هر گربه از حمام خشک تا حمام خیس یک کار کامل بی عیب و نقص، سشوار و حالت دادن به کمال بدهید و در حمام کردن، سشوار کشیدن و حالت دادن به گربه ها کاملاً مهارت داشته باشید که با قیچی کار می کنید و در آموزش آرایش گربه پرشین یاد بگیرید که با اعتماد به نفس با گربه کار کنید.

همچنین تکنیک های رفتاری گربه را یاد بگیرید تا موفق شوید و کمک های اولیه برای گربه ها و انسان ها را بیاموزید و از مشکلات سلامتی و اختلالات پوستی آگاهی کافی داشته باشید. در این دوره آموزش آرایش گربه پرشین می توانید از بهداشت و نظافت آگاهی کامل داشته باشید و با ابعاد سلامت و ایمنی در محل کار آشنا شوید و مهارت های پذیرش و مراقبت از همه مشتریان را داشته باشید.

مشاوره و هماهنگی