آموزش اصلاح سگ

آرایش حیوانات خانگی
آرایش حیوانات خانگی
ژانویه 20, 2021
اصلاح و آرایش گربه
اصلاح و آرایش گربه
ژانویه 29, 2021
نمایش همه
آموزش اصلاح سگ

آموزش اصلاح سگ

آموزش اصلاح سگ

یکی دیگر از خدمات آموزشگاه آرایش حیوانات پت لند 99، برگزاری دوره های آموزش اصلاح سگ است، به طوری که در این دوره ها به هنرجویان اصلاح و مدل دادن مو به انواع سگ، آموزش داده می شود، همچنین نظافت و شستشوی سگ و مهارت های دیگر آموزش داده می شود.

اگر می خواهید نحوه اصلاح سگ را آموزش ببینید و  همچنین با روش های شستشوی سگ آشنا شوید، شرکت در این دوره برای شما مناسب است؛ چرا که شما در حالت عادی یا اینکه یک سگ در خانه، نگهداری می کنید و نیاز به مهارت های لازم در مورد اصلاح و آرایش آن دارید و یا اینکه به عنوان شغل به آن نگاه کنید؛ چرا که می توانید به عنوان یک آرایشگر سگ، کسب و کاری را راه اندازی کنید.

بنابراین شرکت در دوره اصلاح سگ و استفاده از دوره های آموزشی ما، توصیه می شود. یک کیت ابزار نظافت مناسب که شامل قیچی، تیغه های گیره، برس نرم، شانه نظافت و ناخن گیر می شود در هزینه دوره شما گنجانده شده است، همچنین به دی وی دی های آموزشی مناسب در باره آموزش اصلاح سگ دسترسی خواهید داشت.

آموزش اصلاح سگ (1)

دوره آموزش اصلاح سگ، در دو سطح 1 و 2 در آموزشگاه آرایش حیوانات پت لند 99 برگزار می شود و پس از اتمام دوره و در صورت قبولی در آزمون، دو مدرک داخلی و بین المللی به هنرجویان ارائه می شود.

آموزش اصلاح سگ یک کار تخصصی است و حتی اصلاح اشتباه و بیش از حد موی سگ و گربه شما می تواند به سلامتی کوچولو شما آسیب بزند و پوست حیوان خانگی شما را دچار مشکل کند و سبب آفتاب سوختگی پوست حیوان خانگی شما شود.

بنابراین لازم است آموزش اصلاح سگ بسیار با دقت انجام شود تا هنرجو با ریزه کاری ها آشنا شود . در آموزش اصلاح سگ باید به هنرجو آموزش داده شود که تمام نژاد سگ ها نیاز به اصلاح مو ندارند و قبل از هر عملی در این مورد شما باید اطلاعات لازم در مورد سگی که اصلاح می کنید به دست آورید .در آموزش اصلاح سگ این نکته باید یادآوری شود که اصلاح موی سگ باعث جلوگیری از ریزش موی سگ نمی شود.

ما این امکان را فراهم کرده ایم که افراد علاقه مند به آرایشگری سگ، به رویای خود برای تبدیل شدن به یک آرایشگر حرفه ای سگ دست یابند، به علاوه هنرجویان ما از همه اقشار جامعه هستند و از نقاط مختلف تهران و حتی شهرهای دیگر در این دوره های آموزش، شرکت می کنند، به طوری که همه آن ها علاقه مند به آموزش اصلاح سگ برای تبدیل شدن به یک آرایشگر حرفه ای سگ هستند.

تمام آموزش های عملی اصلاح سگ در سالن مدرن و کاملاً مجهز ما در تهران انجام می شود، به علاوه آموزش اصلاح سگ ما، با استانداردهای بهداشتی و ایمنی مطابقت دارد، همچنین آموزش در یک سالن با تجهیزات کامل اصلاح سگ، به شما بینشی بسیار واقع بینانه از دنیای نظافت حرفه ای سگ را می دهد.

آموزش اصلاح سگ (2)

مراحل آموزش اصلاح سگ عبارت است از :

آماده سازی و آموزش اصلاح سگ
کوتاه کردن مو به شکل دل خواه شما
کوتاه کردن ناخن دست و پا
شستشو و آموزش اصلاح سگ
آموزش اصلاح سگ و خشک کردن

مزایای شرکت در دوره های آموزش اصلاح سگ

هیچ یک از دوره های ما تمام وقت نیست؛ بنابراین شما می توانید در کنار شغل اول خود، این حرفه را آموزش ببینید و این یک مسئله مهم است که شما باید در هنگام تصمیم گیری در مورد این دوره ها مورد توجه قرار دهید، به طوری که ما حداکثر دو روز تمرین و آموزش در هفته را توصیه می کنیم که شما بتوانید در کنار کار و زندگی روزمره، فرصت شرکت در این دوره ها را داشته باشید؛ بنابراین ما این شرایط را برای شما فراهم می کنیم. دو دلیل وجود دارد که ما دوره های آموزش اصلاح سگ را به صورت فشرده ارائه نمی دهیم.

اولاً، نظافت و اصلاح سگ چیزی نیست که بتوان در پنج دقیقه به آن مسلط شد؛ چرا که این مهارتی است که بسیاری از جنبه‌های مراقبت از حیوانات و همچنین پیرایش و مدل‌دهی را پوشش می‌دهد و برای اینکه بتوانید واقعاً آنها را بیاموزید، به زمان نیاز دارید تا شانس خوبی برای قبولی در امتحانات خود داشته باشید.

ثانیاً، همان‌طور که در بالا توضیح داده شد، اکثریت قریب به اتفاق هنرجویان ما مشغله های کاری و زندگی دارند و نمی توانند در یک دوره آموزش آرایشگری و اصلاح سگ، به صورت تمام وقت شرکت کنند.

آموزش اصلاح سگ (3)

دوره آموزش اصلاح سگ برای مبتدیان

مدرک سطح 1، یک دوره جامع و آموزش اصلاح و نظافت سگ برای هنرجویان مبتدی است که شامل زمینه های موضوعی زیر برای یادگیری مهارت های اولیه مورد نیاز برای ارائه نظافت و اصلاح  سگ در سطح پایه است.

موارد عملی آموزش اصلاح سگ

ما، با شناخت ویژگی‌های اصلی سگ و چرایی اهمیت این ویژگی‌ها شروع می‌کنیم، به طوری که با اصطلاحات صحیح استفاده شده برای اعضای بدن سگ، آشنا خواهید شد، همچنین شما در دوره آموزش اصلاح سگ در سطح 2 یاد خواهید گرفت که چگونه یک بررسی سلامت بصری و عملی انجام دهید و چگونه طیف وسیعی از ناهنجاری ها و انگل های خارجی را در سگ تشخیص دهید.

به عنوان مثال، می‌توانیم متوجه شویم که سگی دارای لکه‌های دردناک روی پوست است یا آلوده به کک است؛ بنابراین یافتن این مشکلات بسیار مهم است.

مورد بعدی شامل تشخیص انواع کت و آماده سازی سگ برای حمام است، به طوری که این مرحله از آموزش اصلاح سگ شامل نحوه برس زدن ایمن کت ها و نحوه برداشتن گره ها و در عین حال از بین بردن هرگونه ناراحتی برای سگ است، به طوری که بسیاری از نژادهای سگ دارای طیف وسیعی از انواع پوشش کت هستند؛ بنابراین نحوه آماده سازی آنها برای حمام کردن متفاوت است.

شما در این جلسه آماده سازی کت سگ برای اصلاح و آرایش را یاد می گیرید، تمیز کردن ایمن گوش و ناخن گیری را نیز در این مرحله از آموزش اصلاح سگ یاد خواهید گرفت.

آموزش اصلاح سگ (4)

در این مرحله از آموزش اصلاح سگ، ما اجرای روش های مؤثر و ایمن استحمام و خشک کردن روی طیف وسیعی از انواع پوشش های سگ را آموزش می دهیم، به طوری که روند حمام کردن و خشک کردن یک نیوفاندلند با آنچه که ما برای چی هواهوا انجام می دهیم بسیار متفاوت است، همچنین شما یاد خواهید گرفت که چگونه بایستی کرک و موی سگ را به طور ایمن و کارآمد سشوار و خشک کرد.

در مرحله بعدی برای آموزش اصلاح سگ، شما یاد می گیرید و تمرین می کنید که چگونه با انواع قیچی و نحوه در دست گرفتن آن آشنا شوید، همچنین درباره آماده کردن سگ برای اصلاح و نحوه استفاده ایمن از گیره ها و تیغه ها را در این مرحله آموزش می بینید.

تیغه های گیره در اندازه های مختلفی وجود دارند و شما با این موضوع آشنا خواهید شد که کدام تیغه برای سگی که روی آن کار می کنید مناسب است،همین امر در مورد استفاده ایمن از قیچی نیز صدق می کند، به علاوه به معنای واقعی کلمه هزاران سبک، شکل و اندازه مختلف قیچی وجود دارد.

آموزش اصلاح سگ (5)

دوره آموزش اصلاح سگ در سطح 2

هنرجویان در این دوره به عنوان دستیاران نظافت سگ شناخته می شوند؛ چرا که آموزش های مقدماتی را گذرانده اند؛ بنابراین در این دوره آماده سازی سگ برای اصلاح و آرایش را آموزش خواهید دید، با طیف وسیعی از نژادهای سگ و کت و پوشش های آن ها آشنا خواهید شد، به عبارتی شما یاد خواهید گرفت که چگونه طیف وسیعی از نژادها و انواع کت را آماده کنید تا بتوانید 2 اصلاح اساسی انجام دهید و دو سبک پا و دم سگ را اصلاح کنید. این یک صلاحیت بسیار ارزشمند است؛ زیرا پایه و اساس کاملی در مهارت های اولیه نظافت و اصلاح سگ را ارائه می دهد.

ارزیابی عملی، در پایان دوره آموزش اصلاح سگ برای سطح 1 به صورت تئوری و عملی به صورت نحوه آشنایی با محیط نظافت انجام می شود و برای سطح 2 به صورت عملی به منظور کوتاه کردن و اصلاح موی سگ انجام می شود، به طوری که دو ارزیابی اصلی وجود دارد و برای موفقیت باید دو تریم اساسی را روی دو نوع پوشش مختلف سگ انجام دهید، به طوری که از شما خواسته می شود که بدن، دم و پاهای یک سگ را اصلاح کنید.

در پایان آزمون، مربیان حرفه ای و با تجربه ما، نحوه استفاده از تجهیزات نظافت سگ و اصلاح نهایی سگ را ارزیابی می کنند و در صورت دریافت نمره قبولی، به شما دو مدرک داخلی و بین المللی ارائه می شود.

آموزش اصلاح سگ

دلیل انتخاب ما، برای شرکت در دوره های آموزش اصلاح سگ

امکانات ما شامل جدیدترین تجهیزات درجه یک و موارد آموزشی موجود است، به طوری که شامل یک سالن بزرگ نظافت سگ است که محیطی راحت را برای هنرجویان، مشتریان و حیوانات خانگی فراهم می کند.

  • استفاده از بهترین مربیان و تجربه آموزش در دنیای واقعی حیوانات
  • آموزش حرفه ای و به صورت کاملاً عملی
  • چندین گزینه پرداخت وجه، برای تأمین هزینه شرکت در دوره
  • پس از موفقیت در پایان دوره، شما می توانید وارد بازار کار آرایشگر حیوانات خانگی شوید، به علاوه خود ما نیز می توانیم در یافتن شغل به شما کمک کنیم

با ما، همراه باشید.

مشاوره و هماهنگی