گرومینگ پودل توی

آرایشگاه سگ پودل سلطنتی
آرایشگاه سگ پودل سلطنتی
فوریه 7, 2022
آرایشگاه سگ کاوالیر
آرایشگاه سگ کاوالیر
فوریه 7, 2022
نمایش همه
گرومینگ پودل توی

گرومینگ پودل توی

گرومینگ پودل توی

پودل توی یک نژاد محبوب از سگ های کوچک با شخصیت های بزرگ هستند. به غیر از اندازه کوچکتر، آنها بسیار شبیه به پودل های استاندارد هستند. مانند همتایان بزرگتر خود، آنها به حداقل می ریزند اما هنوز هم نیاز به توجه زیادی دارند. این مورد مخصوصاً زمانی است که می خواهید ظاهری شیک به آنها بدهید. گرومینگ پودل توی شامل شانه زدن موها و مسواک زدن دندان های پودل و حمام کردن آن است. چندین سبک کلاسیک برای گرومینگ پودل توی وجود دارد. با کمی وقت گذاشتن، پودل شما نه تنها مورد مراقبت قرار می گیرد، بلکه عالی به نظر می رسد. برای گرومینگ پودل توی باید سگ خود را روزانه مسواک بزنید. از یک برس سگ با کیفیت استفاده کنید و روی بدن سگ خود از جلو به عقب بروید. پودل ها دارای خز بلند و مجعدی هستند که مستعد مات شدن هستند، بنابراین برس زدن منظم بسیار مهم است. به گردن و سینه توجه ویژه داشته باشید، زیرا این نواحی بیشترین احتمال مات شدن را دارند. برای پاها، از بدن به پایین تا پاها برس بزنید. برای گرومینگ پودل توی قسمت وسط بدن پودل خود را از شانه ها به سمت پاهای عقب برس بکشید.

هنگام گرومینگ پودل توی برس زدن گوش ها، سر و سینه حیوان خانگی خود ملایم باشید، زیرا این نواحی حساس هستند. برای گرومینگ پودل توی هر هفته گوش سگ‌های سگ خود را تمیز کنید. یک گلوله پنبه بردارید و آن را در پاک کننده مورد تایید دامپزشکتان بمالید. به آرامی آن را روی زیر گوش سگ خود پاک کنید تا موم یا کثیفی از بین برود. با این حال، چیزی را به گوش داخلی نچسبانید. سرکه و الکل ممکن است پاک کننده های مناسبی برای تمیز کردن گوش سگ شما هنگام گرومینگ پودل توی باشند، اما همیشه ابتدا از دامپزشک خود سوال کنید.

روزانه دندان های حیوان خانگی خود را مسواک بزنید. با یک برس نرم روی دندان های سگ پشمالوی خود بروید. فقط از محصولاتی استفاده کنید که برای سگ ها تایید شده اند و برای گرومینگ پودل توی خود هرگز از خمیر دندان انسان و شوینده های انسان استفاده نکنید. نژادهای کوچک مانند پودل مستعد مشکلات دندانی هستند، بنابراین مسواک زدن منظم دندان‌هایشان و گرومینگ پودل توی بطور منظم مهم است. بهتر است گرومینگ پودل توی را از جوانی شروع کنید تا به آن عادت کنند. اگر برای اولین بار است که دندان های یک سگ مسن را مسواک می زنید، اجازه دهید خمیر دندان را بو کرده و ابتدا مسواک بزند. به آرامی شروع کنید، فقط چند دندان را در یک زمان مسواک بزنید. هنگامی که آنها به آن عادت کردند، می توانید آنها را به طور کامل مسواک بزنید. ناخن هایشان را مرتب کوتاه کنید. دامپزشک شما می تواند به شما کمک کند تا یک صاف کننده ایمن و بدون درد برای سگ خود انتخاب کنید. اگر احساس نمی‌کنید که می‌توانید ناخن‌های پودل خود را به تنهایی کوتاه کنید، می‌توانید هزینه کنید تا یک آرایشگر یا دامپزشک این کار را برای شما انجام دهد.

مشاوره و هماهنگی