گرومینگ سگ کاوالیر

کوتاه کردن و سوهان کشیدن ناخن سگ
کوتاه کردن و سوهان کشیدن ناخن سگ
ژانویه 3, 2022
آرایش موی سگ کوکر اسپانیل
آرایش موی سگ کوکر اسپانیل
فوریه 7, 2022

گرومینگ سگ کاوالیر

پوشش دلپذیر با بلندی متوسط ​​سگ و گوش‌های پشمی و ابریشمی او کاوالیر را یک سلطنتی نشان می‌دهند نگه داشتن این نژاد در بهترین شرایط زیبا و بدون گره خوردن مو فقط برای مدتی کوتاه امکان پذیر است. اما جای نگرانی نیست با وزن کم، این سگ به راحتی اسباب بازی بلند می شود و به راحتی قابل حمل است تا در بیشتر سینک های آشپزخانه یا وان حمام خانه حمام کند. همچنین می توانید برای گرومینگ سگ کاوالیر که شامل آرایش کردن، کوتاهی مو، پیرایش و شانه کردن سگ می باشد به پت لند مراجعه کنید.

با گرومینگ سگ کاوالیربا چشم‌های گرد و درشت – که از ویژگی‌های بارز این نژاد است – و با مسواک زدن و حمام کردن منظم باعث می شوید کاوالیر به بهترین شکل ممکن به نظربرسد. برای داشتن پاهای بدون آسیب، کوتاه کردن ناخن و تمیز کردن دندان برای سلامتی سگ را به برنامه خود اضافه کنید. گرومینگ سگ کاوالیر خود را به آرامی آغاز کنید.  کاوالیر خود را به رسیدگی به صورت، دهان، گوش ها و پاهایش  به تدریج عادت دهید. روزها قبل از اینکه سگ خود را حمام کنید، خشک کن حیوان خانگی را چند بار روشن و خاموش کنید تا زمانی که او با سروصدا احساس راحتی کند. پرورش دهندگان هفته ها پس از تولد شروع به حمام کردن، مسواک زدن و کوتاه کردن ناخن ها و پاها و گرومینگ سگ کاوالیر خود می کنند. هنگامی که توله سگ شما به خانه آمد، یک یا دو هفته به او فرصت دهید تا به روند گرومینگ عادت کند. اگر کاوالیر شما در کار درمانی شرکت می کند، قبل از هر مراجعه گرومینگ سگ کاوالیرباید انجام شود. تنظیم یک برنامه منظم برای گرومینگ سگ کاوالیر در اوایل زندگی باعث می شود که سگ شما با بلوغ از این روند لذت ببرد.

برای صاحبان کاوالیر که می‌خواهند سگ‌های خود را نزد یک آرایشگر حرفه ای ببرند، توصیه می‌کنیم که سگ‌های خود را هر روز مسواک بزنند و سپس هر چهار تا شش هفته یک‌بار برای گرومینگ سگ کاوالیر به آرایشگر مراجعه کنند. گرومینگ سگ کاوالیرباید زود به زود انجام شود اما پاداش شما یک سگ سالم و تمیز است که از توجه و مراقبت سپاسگزار است. در پوشش های متوسط ​​تا بلند، باید از ایجاد گره در امتداد گوش، سینه، پشت پاها، دم و زیر شکم سگ جلوگیری کنید.یک برس‌آوت روزانه ۱۰ دقیقه‌ای ضروری است. با خیس کردن ملایم با آب شروع کنید و قبل از مسواک زدن، دور گوش ها و دامن ها را برس بزنید. برس زدن موهای مرده را بیرون می‌کشد و پوشش سگ باید صاف باشد و نرم شود. برای گرومینگ سگ کاوالیر یک برس چوبی با پین های سیمی با فاصله زیاد و یک توپ در یک انتها برای جلوگیری از آسیب رساندن به پوشش بکار ببرید. مانند همه سگ‌ها،موی کاوالی می‌ریزد، اما سگی که هر روز شانه می خورد، موها را محدود به برس می‌کند تا درهمه جای خانه .ریزش موی کاوالیر فصلی نیست. این نژاد در تمام طول سال موهای خود را می ریزد، اما اگر یک برس پرزدار در خانه خود داشته باشید این ریزش قابل کنترل است.

گرومینگ سگ کاوالیرشامل کوتاه کردن ناخن ها نیز می شود. اگر صدای کلیک کردن ناخن‌های سگتان روی زمین را می‌شنوید، وقت آن است که آنها را کوتاه کنید. هر سه تا چهار هفته یکبار از ناخن گیر استفاده کنید.یک آرایشگر حرفه ای می تواند ناخن های سگ شما را کوتاه کند. مو به سرعت در پایین پنجه های این نژاد، بین بالشتک های انگشتان پا رشد می کند. برای جلوگیری از لیز خوردن کاوالیر خود بر روی سطوح صاف، هر هفته موها را با قیچی منحنی بینی صاف کوتاه کنید. گرومینگ سگ کاوالیرمانند بسیاری از نژادها، شامل تمیز کردن روزانه دهان نیز می شود . برخی از سگ ها یک مسواک کوچک سگ را با یک خمیر دندان سگ خوش طعم می پذیرند، در حالی که برخی دیگر ممکن است نپذیرند. اگر نمی توانید از دندان های سگ خود مراقبت کنید، آنها را هر سه تا چهار ماه یکبار برای تمیز کردن حرفه ای نزد دامپزشک ببرید.

 

مشاوره و هماهنگی