آرایش موی سگ پودل

نظافت و نگهداری سگ شیتزو
نظافت و نگهداری سگ شیتزو
جولای 7, 2021
جذب هنرجوی آرایشگری حیوانات
جذب هنرجوی آرایشگری حیوانات
جولای 7, 2021
نمایش همه
آرایش موی سگ پودل

آرایش موی سگ پودل

آرایش موی سگ پودل

آرایش موی سگ پودل دارای برخی از سبک های نظافت منحصر به فرد است. یک آرایشگر حرفه ای ، در مورد همه مدل های مختلف و آرایش موی سگ پول مهارت دارد . ما روش ها و کاربردهای مناسب برای کوتاهی و آرایش موی سگ پودل ارائه می دهیم تا سگ های شما زیباتر بنظر برسند .

مراقبت و آرایش موی سگ پودل

پودل ها در هر نوع خانه ای براحتی زندگی می کنند از آپارتمان گرفته تا خانه های بزرگ، تا مادامی که، فعالیت و ورزشهای منظم و همراهی زیاد با انسانها داشته باشند. آنها ترجیح می دهند که در داخل خانه و کنار افراد خانواده باشند، بخصوص پودل های عروسکی و مینیاتوری .

این نژاد باهوش یادگیری سریعی دارند، اما صاحبان آنها باید مراقب باشند: او به همان اندازه که رفتارهای خوب را یاد می گیرد به همان اندازه هم براحتی رفتارهای بد را یاد می گیرد اگر می خواهید از این سگ را نگهداری کنید باید در ابتدا به نظافت و آرایش موی سگ پودل اهمیت بدهید .

آراستن و آرایش موی سگ پودل

به آراستن و آرایش موی سگ پودل زیادی نیاز دارد. بصورت منظم باید استحمام شود و ناخن‌هایش را باید کوتاه شود . گوشها باید مرتبا بازدید شود تا از عدم عفونت آن اطمینان حاصل کنید و گاهی اوقات نیز لازم است که موهای داخل گوش کوتاه شود. ریزش مو در این نژاد بسیار کم و ناچیز است و برای آنهایی که نسبت به موی حیوانات آلرژی دارند مناسب می‌باشد. سگ پودل برای کسانی که به نظافت و آراستن و آرایش موی سگ پودل اهمیت می دهند مناسب می باشد .

پودل ها باید در روز حتما پیاده روی روزانه خود را داشته باشند. آنها از بازی های پر انرژی لذت می برند. پودل ها برای زندگی در آپارتمان خوب هستند. اگر فعالیت بدنی روزانه متوسط خود را داشته باشند، در داخل ساختمان نسبتا غیر فعال است. به دلیل انرژی زیادی که دارند نیاز به رسیدگی زیادی دارند و باید مرتب آرایش موی سگ پودل انجام شود .

بلند نگه داشتن موی سگ زمانبر است.به سادگی ، با تنظیم یک برنامه روزانه و استفاده از یک شانه دندانه بلند می توانید موی سگتان را شانه کنید. حتما این کا را قبل از استحمام انجام دهید تا موهای ریخته شده و لق شده را خارج کنید که در هنگام شامپو زدن باعث ایجاد گره نشود.بعد از حمام دوباره موی سگ را قبل از خشک کردن شانه کنید . قبل از آرایش موی سگ پودل هر گره ای که نمیتوانید باز کنید باید قیچی شود . بعد از اینکه سگتان کاملا خشک شد دوباره شانه بکشید و کار آراستن را با یک برس معمولی به پایان برسانید.آرایش موی سگ پودل باید مرتب انجام شود تا باعث گره نشود بعد از بر طرف کردن آن دوباره کل بدنش را شانه کنید .

مشاوره و هماهنگی