شامپوی مخصوص سگ

آرایش چتری سگ
آرایش چتری سگ
آگوست 1, 2021
اهمیت کوتاه کردن ناخن سگ
اهمیت کوتاه کردن ناخن سگ
سپتامبر 5, 2021
نمایش همه
شامپوی مخصوص سگ

شامپوی مخصوص سگ

شامپوی مخصوص سگ

برای انتخاب شامپوی مخصوص سگ این نکته را به یاد داشته باشید که برخی از مواد طبیعی کاملاً بی خطر نیستند و ممکن است برای سگ هایی با پوست حساس مناسب نباشند. برای مثال روغنهایی مانند درخت چای ، توس و کافور می توانند عوارض جانبی ایجاد کنند. اطلاعات موجود در اینترنت به شما در انتخاب شامپوی مخصوص سگ کمک می کند. سعی کنید محصولاتی را جستجو کنید که مناسب نیازهای حیوان خانگی باشد و نظرات مربوطه را بخوانید.محصولاتی که مدت بیشتری در بازار بوده اند دارای سابقه قابل اعتماد هستند.

خرید شامپوی مخصوص سگ

هنگام خرید شامپو سگ ، یافتن بهترین شامپو هدف اصلی است . محتویاتی مانند رنگهای مصنوعی ، عطرها ، الکل ، مواد نگهدارنده و غیره باعث عوارض جانبی التهاب و ریزش مو می شوند.شامپوهای ارگانیک می توانند گران باشند ، اما از ناراحتی ، دردسر و هزینه های ناشی از شامپوهای حاوی مواد شیمیایی جلوگیری می کنند. به خاطر داشته باشید ، شامپوهای ارگانیک دارای مجوز USDA بی خطرترین و موثرترین هستند. برخی از شامپوها مبتنی بر پیرتروئید هستند که مشکل مکرر کنه را خنثی می کند. این شامپوها با کنه های سگ مقابله می کنند اما نمی توانند از هجوم مجدد حشرات در محیط جلوگیری کنند. وزن و اندازه حیوان شما عاملی در انتخاب شامپوی مخصوص سگ مناسب برای کنه است. سگهایی که به مواد شیمیایی و رایحه های دیگر شامپوها حساسیت زیادی دارند ، نیاز به شامپوهای دارویی با خواص ضد حساسیت دارند. شامپوهای ضد باکتری و ضد قارچ بیماری های چرب و بد بو را درمان می کنند. در صورت وجود برجستگی های قرمز و برجسته یا سایر مشکلات پوستی ، توصیه دامپزشک در مورد شامپو دارویی و درمان تکمیلی مهم است.

چگونه شامپوی مخصوص سگ را انتخاب کنیم؟ هنگامی که نیازهای سگ خود را درک کردید ، اکنون وقت آن رسیده است که به طور خاص در مورد نیازهای سگ خود تحقیق کنید.

شامپوی مناسب سگ

1. به مسائل پوستی رسیدگی کند

اگر صاحب حیوان خانگی متوجه مشکلات خاصی مانند مشکلات پوستی ، خز خشک ، حشرات و غیره شود ، ابتدا باید با دامپزشک مشورت کند و سپس محصول مناسب را از بین بسیاری که این روزها در بازار موجود است انتخاب کند. انواع زیادی از شامپوها در بازار موجود هستند و هر کدام از آنها بر روی اهداف متفاوتی تمرکز می کنند. فرد باید ابتدا نیازهای آنها را شناسایی کرده و سپس یک انتخاب هوشمندانه و آگاهانه انجام دهد.

2. باید PH مناسب پوست را حفظ کند

فاکتور بسیار مهم pH پوست است. سگها پوست بسیار حساسی دارند و PH خاصی با آن وجود دارد که بین 2.2 تا 7.5 متغیر است. هر شامپویی که مایل به انجام هر یک از وظایفی است که باید انجام دهد ، باید این کار را انجام دهد در حالی که مطمئن می شود pH بین محدوده تعیین شده باقی می ماند. هر گونه تنوع می تواند مشکلات را افزایش داده و مشکلات غیر ضروری ایجاد کند. از حساسیت به مواد تشکیل دهنده شامپوی مخصوص سگ آگاه باشید . باید توجه داشت که سگ شما به مواد خاصی که روی بسته بندی شامپو ذکر شده حساسیت دارند.این بسیار مهم است زیرا واکنش های آلرژیک می تواند عواقب شدیدی داشته باشد .

برخلاف گربه ها ، سگ ها برای تمیز و بوی تازه به کمک ما نیاز دارند. در واقع ، به نظر می رسد اکثر سگ ها از بدبو بودن لذت می برند! اما اگر حمام کردن سگ خود را کنار بگذارید ، در نهایت متوجه بوی مشخص “سگ کثیف” خواهید شد. شما معمولا باید هر 3 ماه یکبار سگ خود را حمام کنید. البته ، ممکن است لازم باشد این کار را بیشتر انجام دهید ، به ویژه اگر سگ شما زمان زیادی را در خارج از خانه بگذراند یا اگر مشکل پوستی خاصی داشته باشد که نیاز به درمان خاصی دارد. هنگام انتخاب شامپو مخصوص حیوانات خانگی ، هم دلیل حمام و هم وضعیت پوست و خز سگ خود را در نظر بگیرید. آیا سگ شما بو می دهد؟ آیا او پوست خشک و پوسته پوسته دارد؟ آیا علائم هجوم کک وجود دارد؟ در زیر برخی از شامپوهای توصیه شده برای حیوانات خانگی برای شرایط خاص پوست آمده است.

اگر حیوان خانگی شما دارای پوست حساس است ، می خواهید از شامپوی ملایمی استفاده کنید که به آرامش پوست و مو کمک کند. شامپویی که با جو دوسر تهیه شده است ، خارش را تسکین می دهد. از آنجا که باقی مانده صابون می تواند بسیار تحریک کننده باشد ، مطمئن شوید که هر شامپویی را از خز حیوان خانگی خود کاملا بشویید. اگر حساسیت پوستی حیوان خانگی شما همچنان ادامه دارد ، برای تعیین علت زمینه ای با دامپزشک مشورت کنید.
این نکته را به یاد داشته باشید که فقط از شامپو سگ استفاده کنید . زیرا سطح پوست سگ و انسان دارای pH بسیار متفاوتی است. این بدان معناست که استفاده از شامپوی انسانی روی سگ ها می تواند سطح اسیدیته را مختل کرده و آنها را در برابر انگل ها و باکتری ها آسیب پذیر کند ، بدون اینکه پوست را خشک و پوسته پوسته کند. این منجر به خارش می شود ، که می تواند باعث شکستگی پوست و زخم شود ، که به این معنی است که از شامپوی خاصی برای درمان آن استفاده کنید . بنابراین بهترین کار را از همان ابتدا انتخاب کنید!

انواع نژاد و شامپوی مخصوص سگ

سگ شما همچنین ممکن است از شامپو یا نرم کننده مخصوص مشکلات پوستی یا خز آنها استفاده کند. برای سگهایی که دارای چین های پوستی یا مستعد باکتری و پوست بد بو هستند ، روغن درخت چای دارای خواص ضد باکتریایی است ، در حالی که شامپو توله سگ DGG مملو از تمام مواد گیاهی طبیعی است که برای پوستهای جوان و حساس مناسب است.

مشاوره و هماهنگی