آرایشگاه گربه

آرایشگاه پت غرب تهران
آرایشگاه پت غرب تهران
دسامبر 28, 2020
آرایش پت و حیوانات خانگی
آرایش پت و حیوانات خانگی
دسامبر 28, 2020
نمایش همه
آرایشگاه گربه

آرایشگاه گربه

آرایشگاه گربه

آرایشگاه حرفه ای ما، درک عمیقی از گربه ها دارد و در آرایش و نظافت از گربه ها در هر اندازه و نژاد مهارت و تجربه بسیار خوبی دارد، به طوری که آرایشگاه گربه ما دارای گستره وسیع خدمات و راه‌حل‌های مناسب نظافت و آرایش است که توسط آرایشگران با تجربه و ماهر و با قیمت های مناسب، ارائه می شود؛ بنابراین آرایشگاه ما، به ارائه مراقبت‌های عالی از گربه‌ مورد علاقه‌تان اختصاص دارد.

آرایشگاه گربه هر نژادی بسته به آناتومی و سبک پوشش بدن پیرایش مخصوص به خود را دارا می باشد که ما در مرکز آرایشگاه گربه پت لند نسبت به استاندارد جهانی و سلیقه ی شما پت دلبند شما را پیرایش میکنیم.

آرایشگاه گربه برای هربار کوتاه کردن موهای این حیوانات بین 20 تا 100 هزار تومان دریافت می کنند.

هر یک از آرایشگران ما بیش از 800 ساعت آموزش نظافت و کوتاهی موی حیوانات خانگی را گذرانده اند و تجربه عملی با طیف گسترده ای از نژادهای گربه دارند؛ بنابراین در طول خدمات آرایش و نظافت گربه، آرایشگران ما در مورد نیازها و تریم های خاص نژاد هر گربه، تجربه و مهارت کافی دارند. آرایشگاه ما، بهترین خدمات نظافت و آرایش گربه را ارائه می دهد، به طوری که خدمات ما، این روند را تا حد امکان برای گربه شما آرامش بخش و کارآمد می کند، به علاوه این می تواند در وقت شما صرفه جویی کند و اطمینان حاصل می کند که گربه شما با تجربیات ناخوشایند مواجه نمی شود.

قیمت نظافت و آرایش گربه در آرایشگاه ما، بسته به خدماتی که شما درخواست می کنید متفاوت خواهد بود، همچنین بسته های سفارشی ما شامل خدمات اسکراب صورت، استفاده از نرم کننده و رنگ کردن موی گربه است که ما آن را توسط بهترین آرایشگران خود ارائه می دهیم، حتی ممکن است بتوانید با خرید یک بسته یا رزرو نوبت هفتگی یا ماهانه منظم در آرایشگاه ما، در هزینه های نگهداری گربه خود، صرفه جویی کنید.

آرایشگاه گربه (1)

آرایشگاه گربه در تهران

نیاز به آرایشگاه گربه در تهران بر اساس یک سرشماری نیز تنها در سال 1388 یک میلیون حیوان خانگی در ایران از سوی خانواده‌ های ایرانی نگهداری و آداپت شده ‌اند و امروز این میزان به حدود ۳ تا ۴ میلیون سگ خانگی در ایران رسیده و به همین نسبت هم گربه خانگی در کشور وجود دارد. بخش بزرگی از این تعداد حیوان خانگی از سوی شهروندان پایتخت نگهداری می‌ شوند. آرایشگاه گربه طبعا هم این هم‌خونه ‌های ملوس تهرانی ‌ها به خدمات بهداشتی و آرایشی هم نیاز پیدا می ‌کنند تا هم خودشان سلامت و سرحال بمانند و هم خانه‌ و زندگی صاحب‌شان آلوده و پر از مو و .. نشود. پس آرایشگاه گربه حیوانات خانگی تهران یکی از ملزومات و فضاهای شهری مورد نیاز در این کلان‌شهر است.

آرایشگاه گربه (2)

خدمات آرایشگاه گربه

در این آرایشگاه خدمات نظافت و آرایش گربه، فراتر از نظافت اولیه است، به طوری که این شامل کارهایی مانند شامپو کردن، کوتاه کردن موهای گربه، تمیز کردن گوش و چشم، کوتاه کردن ناخن و غیره است، به طوری که ما به هر گربه، یک آرایشگر اختصاص می‌دهیم.

این آرایشگاه خدمات نظافت گربه شما را سفارشی انجام می دهد؛ چرا که نظافت هر گربه متفاوت است؛ بنابراین آرایشگاه ما مجهز به انواع شامپوها و نرم کننده ها در کنار سایر محصولات می باشد، به علاوه شما می توانید مطمئن باشید که فضای کافی برای گربه شما وجود دارد، به طوری که یک گربه بزرگ‌تر در یک اتاق بزرگ‌تر آراسته و نظافت می شود در حالی که یک بچه گربه، اتاق کوچک‌تری دارد.

آرایشگاه گربه (3)

خدماتی که در نظافت گربه، گنجانده شده است

آرایشگاه حیوانات ما، طیف گسترده ای از خدمات نظافت گربه را ارائه می دهد که برای پاسخگویی به نیازهای منحصر به فرد گربه مورد علاقه شما سفارشی شده است، به عبارتی خدمات نظافت ما بسته به جثه گربه، نوع پوشش و کت گربه و خدماتی که انتخاب می کنید، بین 2 تا 4 ساعت طول می کشد و شامل مراحل ذیل است.

  • حمام کردن و شامپو زدن

آرایشگران متخصص در آرایشگاه ما، از شامپوها و نرم کننده های ملایم و مناسب گربه استفاده می کنند تا تجربه حمام مجلل را برای گربه های شما فراهم کنند، به طوری که ما مطمئن می شویم که کت های آنها را کاملاً تمیز می کنیم تا بوی تازگی داشته باشند و به بهترین شکل ظاهر شوند. تمام شامپوها و نرم کننده هایی که آرایشگاه ما برای گربه ها استفاده می کنیم، دارای pH متعادل مخصوص برای گربه ها هستند و پاکسازی ملایمی را بدون خشک کردن پوست گربه شما ارائه می دهند.

  • سشوار و خشک کن

آرایشگران ما، در آرایشگاه برای خشک کردن کامل کت گربه و جلوگیری از رطوبت که می تواند منجر به تحریک پوست شود، استفاده می کنند، به طوری که این نه تنها گربه ها را تمیز و کرکی نگه می دارد، بلکه از هر گونه مشکل پوستی و همچنین از خیس شدن بیش از حد جلوگیری می کند. این فرایند با خشک کردن ملایم حوله روی صورت، گوش و دم گربه شما آغاز می شود، به علاوه خشک کن های ما با حرارت ملایم گرم می شوند و دارای سرعت قابل تنظیم هستند، همچنین نژادهای مختلف گربه نیازهای متفاوتی دارند و هر گربه با دقت و با بهترین روش خشک می شود.

  • کوتاه کردن مو

آرایش و کوتاهی مدل موی گربه شما پس از شستن و سشوار کردن، به آرایشگر ما این امکان را می دهد که مطمئن شود که درهم ریختگی اضافی وجود ندارد و بهترین مدل مو را ارائه می دهد.

آرایشگاه گربه (4)

  • برس زدن مو

برس زدن منظم برای جلوگیری از مات شدن، کاهش ریزش و سالم نگه داشتن کت گربه ضروری است، به علاوه فرقی نمی کند که دوست پشمالوی شما کت بلند یا کوتاهی داشته باشد، آرایشگران حرفه ما در آرایشگاه گربه، کت  گربه را برس می زنند تا از ریزش مو جلوگیری کنند؛ بنابراین آرایشگر ما، خدمات نظافت گربه را با برس زدن، شانه کردن و قیچی کردن موهای بلند گربه شروع می کند تا موهای زائد یا گره خورده گربه را قبل از حمام کردن و شستشو از بین ببرد.

  • کوتاه کردن و پدیکور ناخن گربه

خدمات نظافت آرایشگاه ما، کوتاه کردن و پدیکور ناخن گربه را نیز پوشش می دهد تا از بلند شدن بیش از حد ناخن ها جلوگیری کند و احتمال خراشیدن یا سایر مشکلات مربوط به پنجه را کاهش دهد.

  • پاکسازی گوش و چشم

بهداشت مناسب برای چشم و گوش گربه شما ضروری است؛ بنابراین آرایشگران ما به آرامی این نواحی را تمیز و نگهداری می کنند و خطر عفونت را کاهش می دهند و راحتی گربه شما را تضمین می کنند.

  • خدمات اضافی

علاوه بر این، آرایشگاه ما خدمات تخصصی مانند تمیز کردن غدد مقعدی، کوتاه کردن موهای صورت، دم، پایین شکم و غیره را نیز با هدف بهبود ظاهر و سلامت گربه شما، ارائه می دهد.

آرایشگاه گربه (5)

چگونگی خدمات نظافت برای گربه های خانگی مسن تر

برای گربه های مسن که ممکن است مشکلات حرکتی داشته باشند یا زود خسته شوند، آرایشگاه ما یک سرویس سریع ارائه می دهد که زمان حضور در سالن آرایشگاه را کاهش می دهد؛ بنابراین جزئیات این سرویس را از آرایشگر ما بپرسید.

دلیل انتخاب آرایشگاه ما، برای نظافت گربه

دلایل مختلفی وجود دارد که آرایشگاه ما به عنوان یکی از بهترین خدمات نظافت و آرایش گربه در تهران برجسته و سرشناس شده است.

  • در دسترس بودن در همان روز

ما می دانیم که گاهی اوقات نیازهای نظافت گربه شما ممکن است به طور غیر منتظره ایجاد شود، به همین دلیل است که آرایشگاه ما می تواند خدمات نظافت گربه را به صورت سفارشی و سریع در همان روز ارائه دهد.

  • نظافت در منزل

ما خدمات ویژه ای را در منزل برای نظافت و آرایش گربه نیز ارائه می دهیم، به طوری که آرایشگران ما با ون های سیار، کاملاً مجهز هستند و در وقت شما صرفه جویی می کنند و تجربه نظافت را برای گربه شما راحت تر می کنند؛ بنابراین می توانید از این خدمات ما نیز بهره مند شوید.

آرایشگاه گربه

  • آرایشگران مجرب و ماهر

آرایشگران حرفه‌ای ما، تجربه و تخصص گسترده‌ای در آرایش و کوتاهی موی گربه‌ها از هر نژاد و خلق و خویی دارند، به طوری که آنها برای کوتاهی مو، ساعت‌ها آموزش دیده اند و با انواع مدل های موی گربه ها آشنایی دارند.

  • توجه شخصی

در آرایشگاه گربه، ما درک می کنیم که هر گربه منحصر به فرد است و به همین دلیل است که ما خدمات نظافت خود را بر اساس نیازهای فردی گربه شما تنظیم می کنیم و اطمینان می دهیم که آنها از نوازش و مراقبتی که شایسته آن هستند، برخوردار می شوند.

آرایشگاه پت لند 99 برای درک بهتر نیازها و انتظارات شما از حیوان خانگی خود، خدمات مشاوره نیز ارائه می دهد، همچنین قیمت های آرایشگاه ما بر اساس اندازه و نژاد گربه است، همچنین قیمت نظافت و اصلاح موی گربه در آرایشگاه ما، بر اساس نوع خدماتی که شما برای گربه خود انتخاب می کنید مشخص می شود؛ بنابراین می‌توانید هزینه خدمات آرایشگاه ما را در وب‌سایت بررسی کنید تا ایده بهتری در مورد میزان هزینه دریافت کنید.

واحد آرایشگاه گربه تخصصی در پت لند 99 برقرار است. برای استفاده از خدمات تخصصی آرایش گربه، با ما در تماس باشید.

مشاوره و هماهنگی