اصلاح سگ در منزل

آرایش سگ پامرانین
آرایش سگ پامرانین
دسامبر 18, 2020
شستشوی سگ در منزل
شستشوی سگ در منزل
دسامبر 18, 2020
نمایش همه
اصلاح سگ در منزل

اصلاح سگ در منزل

اصلاح سگ در منزل

این روزها افراد زیادی هستند که در منزل خود از حیوانات خانگی نگه داری می کنند، یکی از این حیوانات خانگی که امروزه زیاد در منازل نگه داری می شود سگ می باشد. اگر حیوان خانگی مانند سگ در منزل نگه داری می کنید یکی از نکاتی که باید به آن توجه زیادی داشته باشید تمیزی و اصلاح آن می باشد. بسیاری از افراد خودشان کار اصلاح سگ را در منزل انجام می دهند که اصلاح سگ در منزل کاری از نظر هزینه مقرون به صرفه نیز می باشد، در بسیاری از موارد افراد خود وقت اصلاح سگ در منزل را ندارند و به همین دلیل به افرادی مراجعه می کنند تا این کار را در منزل و یا محل مورد نظرشان برای سگشان انجام دهد. اگر جزء افرادی هستید که به اصلاح موهای سگ خود حساس هستید و همچنین می خواهید کار اصلاح سگ در منزل را نیز انجام دهید بهتر است از آرایشگان حرفه ای در این زمینه استفاده کنید تا بتوانند این کار را برای شما به نحو احسن انجام دهند. در برخی موارد شما باید اصلاح سگ در منزل را انجام دهید تا از ایجاد و بروز مشکلات دیگر جلوگیری کنید.

اصلاح سگ در منزل

اصلاح سگ در منزل

برخی از سگ ها به دلیل داشتن سن بالا نمی توان آنها را به مراکزاصلاح برد به همین دلیل بهتر است، اصلاح سگ در منزل برای آنها انجام شود. برخی از سگ ها ممکن است به بیماری های پوستی مانند درماتیت پوستی و یا قارچ پوستی مبتلا باشند که اگر به مراکز اصلاح برده شوند ممکن است حیوانات دیگر را نیز الوده کنند به همین دلیل برای آنها اصلاح سگ در منزل نیز انجام می شود. برخی از سگ ها نیز به دلیل داشتن موی بلند که جلوی چشم های آنها را می گیرد و یا اذیتشان می کند بهتر است اصلاح سگ در منزل برای آنها انجام شود. در هوای گرم، بلند بودن موی سگ ها سبب اذیت شدن آنها و یا گرمازدگی می شود که اصلاح سگ در منزل می تواند تا حدودی به آنها کمک کند. اصلاح سگ در منزل توسط ماشین های موخصوص برای این کار انجام می شود زیرا پوست بدن آنها نیز حساس بوده و نیاز است تا اصلاح سگ در منزل با دقت خاص و با ماشین های مربوط به این کار انجام شود. یکی از نکاتی که باید هنگام اصلاح سگ در منزل به آن توجه کنید این است که برای اصلاح باید موهای بدن سگ کاملا خشک باشد و شما نمی توانید با موهای خیس آن را اصلاح نمایید و ممکن است سبب آسیب رساندن به آن بگردید.

برای اینکه متوجه شوید که چه زمانی کار اصلاح سگ در منزل را باید انجام دهید و یا چه مقداری از موهای سگ را باید کوتاه کنید بهتر است به متخصصان و آرایشگران حرفه ای دراین زمینه مراجعه کنیدم و از آنها کمک بگیرید. برخی از سگ ها که اصلاح سگ در منزل برای آنها انجام می شود بهتر است بعد از اصلاح از آنها مراقبت های لازم به عمل بیاید که ما در اینحا به ذکر چند مورد از آن برای شما اشاره می کنیم تا بدانید بعد از اصلاح سگ در منزل چه کارهای مهمی را برای حفظ سلامت سگ انجام دهید.

کارهایی که باید بعد از اصلاح سگ در منزل انجام دهید

  • به دلیل کوتاه شدن موهای سگ نباید آن را زیاد در معرض آفتاب قرار دهید و یا پیاده روی کند زیرا ممکن است به پوست آن آسیبی وارد شود.
  • برای بیرون بردن سگ بعد از اصلاح سگ در منزل بهتر است از ضدآفتاب مخصوص برای پشت آن استفاده کنید و یا لباس مخصوص به او را برایش بپوشید.
  • در صورتی که بعد از اصلاح سگ در منزل روی بدن سگ لکه های قرمز رنگ دیدی بهتر است از کرم و لوسیون های مربوط به پوست او استفاده نمایید تا میزان التهابات را کم کند و زودتر التیام یابد.

زمانی که کار اصلاح سگ در منزل را انجام می دهید ممکن است پوست بدن او دچار زخم گردد که برای جلوگیری از بدتر شدن آن باید به سگ اجازه ندهید تا زخم ها را بخارد و سبب بدتر شدن آن گردد. موهای جدیدی که بعد از اصلاح سگ در منزل می روید باید مرتب شانه شود تا دچار گره خوردگی نگردد و ظاهر منظمی نیز داشته باشد. برخی از سگ ها دچار ریزش مو می شوند که صاحبان آنها فکر می کنند آنها دچار بیماری خاصی می شوند به همین دلیل بهترین راه استفاده از اصلاح سگ در منزل می باشد. میزان کوتاه کردن مو و اصلاح سگ در منزل در هر سگی با توجه به نژادش فرق می کند بنابراین بهتر است تا قبل از اصلاح سگ در منزل ابتدا در مورد نژاد سگ خود تحقیق کنید تا بهترین اصلاح را برای او انجام دهید. برای اصلاح سگ در منزل ابتدا باید بررسی کنید که بدن سگ کثیف نشده باشد بنابراین باید قبل از اصلاح سگ در منزل باید با شامپوی مخصوص بدن او را تمیز کنید. با استفاده از یک قیچی سرگرد می توانید همه موهایی که اطراف چشم و بینی سگ را گرفته اند کوتاه کنید که با این کار می توایند به راحت شدن سگ کمک زیادی کنید. سگ هایی که دارای موهای سیمی مانند هستند بهتر است اصلاح سگ در منزل برای آنها 2 الی 4 بار در طول سال انجام شود و در بین این فواصل بهتر است موها را با استفاده از برس های مخصوص برس کنید تا دچار گره خوردگی نگردند. قبل از اینکه موها را شانه بزنید بهتر است ابتدا پوست را ماساژ دهید تا موهایی که ارتباطشان با پوست قطع شده اند کنده شوند و بعد از آن بتواند اصلاح سگ در منزل به راحتی انجام دهید.

اکثر صاحبان سگ‌‌ها ترجیح می‌دهند که آرایش و کوتاه کردن موهای حیوان را به آرایشگران حرفه‌ای بسپارند. کوتاه کردن و آراستن مو‌های سگ نیاز به مهارت دارد، مخصوصا در مورد سگ‌های با مو‌های بلند تجربه بیشتری دارد تا نتیجه نهایی مطلوب باشد. اصلاح سگ در منزل توسط آرایشگر حرفه ای انجام می شود فقط کافی است با پت لند 99 خدمات تخصصی آرایش حیوانات خانگی تماس بگیرید .تا اصلاح سگ در منزل شما در نواحی مختلف تهران اعم ازشمال , شرق , غرب, شمال غرب و شرق تهران انجام شود .

مواردی که در اصلاح سگ در منزل ضرورت دارد

  • سگ هایی که سن زیادی دارند.
  • سگ هایی که نیاز به عمل جراحی دارند.
  • بیماری های پوستی مانند درماتیت پوستی یا قارچ پوستی شدید
  • سگ هایی که موی بلند اذیتشان می کند و یا جلوی چشم و بینیشان را می گیرد.

ماشین اصلاح موی سگ های متفاوتی در بازار موجود می باشد که پت لند 99 خدمات تخصصی آرایش حیوانات خانگی از بهترین ماشین اصلاح برای اصلاح سگ در منزل شما استفاده می کند .

اصلاح سگ در منزل توسط پت لند 99 که دارای 6 سال سابقه کار در بیمارستان های دامپزشکی خوشنام غرب, شمال غرب و شرق تهران می باشد بدون آرام بخش انجام می شود .

بلند بودن موها به خصوص درفصل تابستان باعث احساس گرمای بیش از حد در حیوان شده و حیوان کلافه و نا آرام می گردد ضمنا احتمال گرمازدگی نیز در حیوان را افزایش می یابد. اصلاح سگ در منزل توسط پت لند 99 مانع از ایجاد این شرایط شوید .علاوه بر این اگر اصلاح سگ در منزل به موقع انجام شود شما می توانید درحین شانه کردن پوست حیوان را نیز از نظر وجود زخم یا انگل های خارجی مثل کک و شپش و کنه و جرب مورد بازرسی قراردهید.

اصلاح سگ در منزل دارای مزایایی برای سگ است که یکی از این موارد این است که کوتاه کردن موهای آن کمک می کند تا اگر زخم و یا جراحتی بر روی پوست سگ وجود دارد شما آن را ببینید و زودتر آن را درمان کنید. برخی از سگ ها که موهای آنها به صورت کرک است بیشتر در معرض ابتلا به قارچ های پوستی قرار بگیرند به همین دلیل بهتر است تا اصلاح سگ در منزل به صورت منظم و مرتب برای آنها انجام شود. بهتر است برای انجام اصلاح سگ در منزل در فصل تابستان اقدام کنید زیرا اگر این کار را در فصل زمستان انجام دهید ممکن است سبب آسیب رسیدن به سگ شود و در معرض سرما قرار بگیرد و مریض شود پس بهترین زمان انجام این کار فصل های گرم سال می باشد. مراکز بسیاری در کشور وجود دارند که کار اصلاح سگ در منزل را برای شما انجام می دهند بنابراین باید به مراکز معتبر و شناخته شده ای در این زمینه مراجعه کنید تا این کار را هر چه بهتر برای شما انجام دهند همچنین این مراکز می توانند اطلاعات جامع و کاملی در مورد نوع سگ و نژاد آن به شما بدهند که این موارد خود می تواند کمک زیادی به شما بکند. اگر می خواهید کار اصلاح سگ خود را به دست افراد حرفه ای و متخصص بسپارید بهتر است با مشاوران ما در این مرکز ارتباط بگیرید. مشاوران ما در این مرکز به صورت 24 ساعته پاسخگوی شما هستند و شما می توانید هر گونه سوالی را در این زمینه را از آنها بپرسید، همین حالا با کارشناسان ما می توانید ارتباط بگیرید.

مشاوره و هماهنگی