آموزش پت گرومینگ

پکیج آموزشی آرایش حیوانات خانگی
آموزش آرایش حیوانات خانگی ( پت گرومینگ )
نوامبر 17, 2020
آرایش حیوانات در محل و منزل شما
آرایش حیوانات در محل و منزل شما
نوامبر 17, 2020
نمایش همه
آموزش پت گرومینگ

آموزش پت گرومینگ

آموزش پت گرومینگ

بسیاری از افراد در منزل های خود از حیوانات خانگی نگه داری می کنند که مهمترین مسئله درباره این موضوع اهمیت به بهداشت و تمیزی آن می باشد زیرا این حیوانات خانگی مستقیم با افراد در ارتباط هستند و توجه به پاکیزگی آنها سبب حفظ سلامتی در منزل می گردد. برای داشتن یک حیوان خانگی بهتر است کلیه مسائل مربوط به پاکیزگی آن را رعایت کرد که در این باره مراکزی هستند که به شما کنند و حتی برخی افراد نیز در این زمینه به کلاس های آموزش پت گرومینگ مراجعه می کنند. پت گرومینگ درواقع همان آرایش و پیرایش حیوانات است که یکی از شغل های جذاب و متنوع و پردرآمد می باشد حتی آموزش پت گرومینگ می تواند برای افرادی که قصد مهاجرت به دیگر کشورها را دارند کاری بسیار پردرآمد نیز باشد. با استفاده از دوره های آموزش پت گرومینگ شما می توانید کار آرایش و پیرایش حیوان خانگی خود را باکیفیت بالا انجام دهید و برای انجام این کار دیگر لازم نیست که به مراکز مربوطه آن مراجعه کنید. دوره آموزش پت گرومینگ شامل 2 جلسه تئوری و 15 جلسه تصویری است که ساعت هر جلسه دوره آموزش پت گرومینگ 5 ساعت می باشد.

آموزش پت گرومینگ

آموزش پت گرومینگ

هر هنرجویی که وارد دوره آموزش پت گرومینگ می شود در پایان از او یک آزمون گرفته می شود که اگر در آزمون آموزش پت گرومینگ رد شود، دو جلسه رایگان آموزش های لازم به آن داده می شود تا تمام ایراد ها و مشکلات او برطرف شود. آموزش پت گرومینگ می تواند شامل دوره های مختلفی باشد که در این قسمت برای اطلاعات بیشتر شما عزیزان آنها را بیان می کنیم.

مراحل دوره آموزش پت گرومینگ

  • با آناتومی و تمامی نژاد سگ ها و گربه ها و نکات تئوری آنها آشنا می شوند.
  • آشنایی پیدا کردن با قیچی و کلیپرو انواع برس ها و شانه ها و دیگر ابزار مربوط به آرایشگری
  • آشنایی با کوتاهی مو حیوانت و همچنین کوتاه کردن ناخن های آنها و همچنین تخلیه کیسه مقعدی
  • آشنایی با روش های درمانی آنها
  • آموزش انواع دی شدینگ و براشینگ و انواع مدل های کوتاهی مو در حیوانات
  • یادگیری آرایش های تخصصی روی نژادهای مختلف سگ و گربه خانگی

در دوره آموزش پت گرومینگ به شما گفته می شود که هر حیوان خلانگی به عنوان مثال سگ با توجه به دنژاد و میزان رفت و آمدش چه موقع به حمام نیاز دارد، در برخی موارد در آموزش پت گرومینگ به افراد گفته می شود که از روی بو و پوست حیوان متوجه شوند که نیاز به استحمام دارد. همچنین با استفاده از دوره آموزش پت گرومینگ به افراد گفته می شود که با چه نوع شامپویی حیوان خانگی را حمام کنند تا باعث ایجاد خارش و یا حساسیت بر روی پوست آن نگردد، همچنین در دوره آموزش پت گرومینگ به افراد گفته می شود که اگر حیوان خانگی دچار قارچ و یا انگل و یا کنه شده بود که از چه شامپویی برای شستن بدن آن استفاده کنید. دمای آبی که برای شستن بدن حیوان خانگی از آن استفاده می کنید باید متعادل باشد و به گونه ای باشد که آب وارد بینی و چشم حیوان خانگی نگردد، تمامی این موارد در دوره های آموزش پت گرومینگ به افراد علاقه مند به یادگیری گفته می شود. بعد از اینکه حیوان خانگی را استحمام کردید بهتر است آن را با استقفاده از دستگاه های خشک کن حیوانات خشک کنید و باید به گونه ای باشد که صدای آن باعث آزار حیوان نگردد. یکی دیگر از نکاتی که در آموزش پت گرومینگ به افراد گفته می شود سلامت دندان های حیوانات خانگی است که این کار با استفاده از مسواک و خمیر دندان های مخصوص انجام می شود.

یکی از نکات مهمی که در آموزش پت گرومینگ به شما آموزش داده می شود این است که برای مسواک زدن دندان های حیوانات خانگی از خمیر دندان مربوط به انسان ها استفاده نکنید زیرا اگر توسط حیوان بلعیده شود سمی بوده و سبب مرگ آن می گردد. با استفاده از آموزش پت گرومینگ شما یاد خواهید گرفت که اگر حیوان خانگی شما مسواک زدن را دوست نداشت از روش های دیگری مانند محلول برای ضد عفونی دندان های او استفاده کنید. حتی در دوره های آموزش پت گرومینگ یاد خواهید گرفت که به آسانی و با استفاده از ترفندهای مختلف دندان های حیوان خود را تمیز کنید که این کار به سلامت دندان های او و طول عمر آنها کمک زیادی می کند. یکی دیگر از روش هایی که در آموزش پت گرومینگ به شما گفته می شود کوتاه کردن ناخن حیوان خانگی می باشد زیرا اگر این ناخن ها بیش از حد بلند باشند سبب می شود تا حیوان نتواند به خوبی راه برود. کوتاه کردن ناخن ها در حیوانات خانگی نیز نیاز به مهارت خاصی دارد و باید بدانید که تا چه حد آن را کوتاه می کنید اگر بیش از حد کوتاه کنید سبب می شود به رگ ناخن آسیب وارد شود و باعث خونریزی گردد.  برخی از حیوانات خانگی بر اثر گره خوردگی موهایشان و یا متناسب با فصل ممکن است نیاز به اصلاح داشته باشند که شما این روش را در دروه آموزش پت گرومینگ فرا می گیرید و می توانید همین کار را به راحتی در محل مورد نظر برای حیوان خانگی خود انجام دهید. کوتاه کردن مو نیز برای حیوانات خانگی بهتر است توسط افراد متخصص نیز انجام شود زیرا قسمت هایی مانند باسن و سر و بدن حیوان ممکن است نیاز به اصلاح داشته باشد بنابراین باید دقت زیادی برای این کار به خرج داد.

پوست و گوش و چشم حیوانات خانگی بسار حساس هستند بنابراین باید از آنها مراقبت های زیادی شود زیرا این نواحی بیشتر در برابر عفونت هستند. در دوره آموزش پت گرومینگ به افراد نکاتی در مورد بررسی پوست حیوانات خانگی گفته می شود تا به صورت مرتب از نظر گزیدگی و عفونت بررسی شود و همچنین در دوره آموزش پت گرومینگ برای مراقبت از چشم توصیه می شود تا به صورت روزانه با استفاده از دستمال اطراف چشم حیوان خانگی را پاک کنیم. در دوره های آموزش پت گرومینگ یاد می گیرید تا گوش حیوانات خانگی که محل تجمع باکتری ها هستند با استفاده از یک گوش پاک کن پاک کنید تا از ایجاد بیماری های مختلف جلوگیری کنید. استفاده از دوره های آموزش پت گرومینگ کمک می کند تا با اصلاح و آرایش حیوان خانگی به رشد موها و سلامت آن کمک کنیم. با توجه به اینکه در دوره آموزش پت گرومینگ به افراد لوازم خاصی برای هر حیوان با هر نژادی معرفی می شود بهتر است برای انجام کارهای اصلاح و آرایش حیوان خانگی خود به مراکزی مراجعه نمایید که این کار را خیلی راحت تر و تخصصی تربرای شما انجام می دهند. مراکزی وجود دارند که کار آنها برگزاری دوره های آموزش پت گرومینگ می باشد که افرادی که در دوره آموزش پت گرومینگ می توانند به صورت حرفه ای کار خود را در این مراکز شروع کنند. آموزش پت گرومینگ یک دوره حرفه ای است و افراد علاقه مند می توانند برای شرکت در در این دروه آموزش پت گرومینگ با مشاوران متخصص در این زمینه ارتباط بگیرند تا آنها را هر چه بهتر در زمینه آموزش پت گرومینگ راهنمایی کنند. این مرکز از مراکز باسابقه در زمینه آموزش اصلاح حیوانات خانگی می باشد که  می تواند به شما اطلاعات لازم را ارائه دهد.

آموزش آرایش حیوانات خانگی (پت گرومینگ)

آموزش پت گرومینگ و آرایش و پیرایش حیوانات , همیشه یکی از جذابترین و پردرآمدترین مشاغل ( به نسبت میزان سرمایه گذاری ) در دنیاست و حتی برای افرادی که قصد مهاجرت دارند هم یکی از گزینه های بسیار مناسب در جهت یادگیری و کسب مهارت و داشتن یک شغل خاص و حرفه ای بشمار می آید .

آموزش پت گرومینگ در پکیج آموزشی ما شامل 2 جلسه تئوری و 15جلسه عملی ست که هنرجویان ما آموزش روی کیس های واقعی را تجربه خواهند کرد ( هر جلسه آموزش پت گرومینگ حدود 5 ساعت )

هر هنرجو آموزش پت گرومینگ پس از اتمام دوره , آزمون خواهد داشت و چنانچه امتیاز قابل قبول را دریافت نکند , 2جلسه رایگان جهت رفع ایراد و تکمیل مهارت خواهد داشت . ( هرچند اکثر هنرجویان ما تا قبل از اتمام جلسه پانزدهم اعلام آمادگی میکنند و مشغول بکار میشوند )

شهریه آموزش پت گرومینگ تا پایان سال 99 مبلغ 12 میلیون تومان میباشد که هنرجو میتواند 50درصد آنرا در زمان ثبت قرارداد و 50درصد الباقی را پیش از آغاز جلسه پنجم , پرداخت نماید .

آموزش پت گرومینگ و یادگیری شامل مراحل زیر میباشد
1. آشنایی با آناتومی انواع نژاد سگها گربه و حیوانات خانگی دیگر و نکات تئوری آنها .
2. آشنایی با انواع قیچی , کلیپر , علامتهای اختصاری تیغه ها , برسها , شانه ها و دیگر ابزارهای آرایشگری .
3. آموزش نحوه شستشو , کوتاهی ناخن , تخلیه کیسه مقعدی و شستشو های درمانی .
4. آموزش انواع براشینگ و دی شدینگ آموزش پت گرومینگ و انواع پوشش های مو Drop Cut , Double Cut , Curly Cut
5. آرایش تخصصی انوای نژادهای سگ , گربه , خرگوش روی کیسهای واقعی .
6. در نهایت آموزش پت گرومینگ به هنرجویان عزیز گواهی و لوح پایان دوره تقدیم خواهد شد و مشاوره دوستانه جهت چگونگی ورود به بازار کار و کسب درآمد .

مشاوره و هماهنگی