آرایش موی سگ کوکر اسپانیل

گرومینگ سگ کاوالیر
فوریه 7, 2022
آرایش سگ پودل
آرایش سگ پودل
فوریه 7, 2022
نمایش همه
آرایش موی سگ کوکر اسپانیل

آرایش موی سگ کوکر اسپانیل

آرایش موی سگ کوکر اسپانیل

ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم آرایش موی سگ کوکر اسپانیل خود را یاد بگیرید. آرایش موی سگ کوکر اسپانیل بخش مهمی از روتین هفتگی شماست. زیرا آن فرهای بلند می توانند به سرعت در هم پیچیده شوند. کوکر اسپانیل به خاطر موهای بلند و ابریشمی زیبایش که می تواند تا کف زمین رشد کند، معروف است. اما مدیریت آن پوشش زیبا آسان‌ نیست، مگر اینکه بدانید چگونه. همه سگ ها نیاز به نظافت دارند. اما نظافت سگ فقط به این معنی نیست که او ظاهری زیبا داشته باشد. برای سلامت حیوان خانگی شما ضروری است. خز مات شده می تواند جراحات را پنهان کند و منجر به عفونت شود. آرایش موی سگ کوکر اسپانیل و کوتاه کردن آن از تمیز کردن موهای بلند راحت تر است. شما باید هر سه روز یکبار آرایش موی سگ کوکر اسپانیل خود را انجام دهید تا ظاهری زیبا داشته باشید. با این حال، اگر دوست دارید با سگ خود در حومه شهر قدم بزنید، ممکن است لازم باشد او را بیشتر از این شانه بزنید و تمیز کنید.

او احتمالاً دانه‌های علف و سایر زباله‌ها را در حالی که در طبیعت ورزش می‌کند جمع می‌کند. اگر متوجه شدید که برس شما موهای زیادی دارد، دفعات آرایش موی سگ کوکر اسپانیل را به یک روز در میان یا حتی هر روز افزایش دهید. و اگر برس شما موهای زیادی جمع نمی کند، می توانید آرایش موی سگ کوکر اسپانیل را به یک یا دو بار در هفته کاهش دهید. کوکر اسپانیل ها ریزش های متوسطی دارند آرایش موی سگ کوکر اسپانیل بصورت روزانه به جلوگیری از ریزش مو کمک می کند و سگ شما را راحت نگه می دارد و از پوشاندن مبلمان شما با موهای سگ جلوگیری می کند.

برای آرایش موی سگ کوکر اسپانیل قسمت های کوچکی از پوشش سگ خود را هر بار شانه بزنید و در جهت رشد مو کار کنید. سعی کنید موها را نکشید. اگر کوکر اسپانیل شما از بند استفاده می کند، ممکن است در مناطقی که مهارش روی خزش ساییده می شود، متمایل شود. شما باید تمام کرک ها را از پوشش کوکر اسپانیل خود بردارید تا مطمئن شوید که دانه های علف در آنها جاسازی نشده است. دانه های علف می توانند از طریق خز به سمت پوست حرکت کنند، جایی که باعث تحریک، درد و عفونت می شوند. برای آرایش موی سگ کوکر اسپانیل با کشیدن ملایم کرکها با انگشتان خود شروع کنید. در مرحله بعد آرایش موی سگ کوکر اسپانیل ، از یک برس نرم و لطیف برای شانه کردن موهای سگ استفاده کنید. برس نرم‌تر راحتتر از شر موهای زائد خلاص می‌شود. دوباره با یک چنگک بازکننده موها را شانه بزند، از سرش روی تمام بدنش کار کنید و در نهایت پاهایش را شانه کنید.

کار آرایش موی سگ کوکر اسپانیل را با شانه زدن سگ خود با یک برس نرم به پایان برسانید تا موهای شل باقی مانده در بالای پوشش سگ از بین برود. در آرایش موی سگ کوکر اسپانیل به گوش های سگ خود توجه ویژه ای داشته باشید. گوش‌های کوکر بلند و آویزان هستند، روی زمین و معمولاً در ظرف شام هم می‌روند. هنگام تمیز کردن گوش های سگ خود، به آرامی زیر و پشت هر گوش را شانه کنید. اینجاست که بیشتر کرکها پیدا می شوند.کوکر اسپانیل ها دارای موهای زیادی در قسمت باز و زیر گوش هستند. مو می تواند از رسیدن هوای تازه به مجرای گوش جلوگیری کند و یک ناحیه مرطوب ایجاد کند که در آن باکتری ها ممکن است تکثیر شوند. با استفاده از یک قیچی کوتاه کننده، موهای زائد را با دقت کوتاه کنید. کار آرایش موی سگ کوکر اسپانیل را با شانه زدن به پایان برسانید تا لایه زیرین سرسخت را از بین ببرید، از پایین گوش شروع کنید و به سمت بالا بروید.

مشاوره و هماهنگی