اصلاح موی گربه پرشین

کوتاهی موی سگ ارزان
کوتاهی موی سگ ارزان
ژوئن 5, 2021
کوتاهی موی سگ تریر
کوتاهی موی سگ تریر
ژوئن 5, 2021
نمایش همه
اصلاح موی گربه پرشین

اصلاح موی گربه پرشین

اصلاح موی گربه پرشین

خدمات اصلاح موی گربه پرشین در پت لند ۹۹ ارائه می شود . برای برخی از نژادهای مو بلند که خز مات می شود و یا ناامیدانه گره می خورد ، ممکن است لازم باشد این گره ها بریده شوند. همچنین چند سبک مانند “مدل موی شیر” وجود دارد که برای اصلاح موی گربه پرشین محبوب شده است.

آرایشگران پت لند ۹۹ گربه می توانند به خوبی از عهده اصلاح موی گربه پرشین برآیند حمام و مسواک تمیز کردن مو اصلاح ناخن موهای گربه ای که توسط یک آرایشگر حرفه ای انجام می شود نکاتی برای حمام کردن ، بستن ناخن ، تراشیدن مو و شانه در خانه گربه هایی که موهای بلند دارند بیشتر از گربه های مو کوتاه باید شانه شوند. سعی کنید موهای گربه خود را حداقل دو بار در هفته شانه کنید. ناخن های گربه خود را برای راحتی آنها مرتب کرده و از خراشیده شدن محافظت کنید. اگر متوجه خارش گربه ، گاز گرفتن یا ایجاد بیماری های پوستی مانند برجستگی ، بثورات ، از دست دادن خز ، خشکی پوست پوسته پوسته یا هر بیماری پوستی دیگری شدید ، بلافاصله قرار ملاقات دامپزشکی بگذارید.

همه گربه ها به نظافت یا کوتاهی مو حرفه ای احتیاج ندارند . وقتی موی گربه گره میخورد ، تراشیدن مو یا اصلاح موی گربه پرشین اغلب بهترین راه حل است. گربه هایی که مستعد گره مو هستند ممکن است هر چند ماه یک بار اصلاح موی گربه پرشین حرفه ای نیاز باشد تا به تمیز و سالم ماندن خز آنها کمک کند. اگرچه ممکن است اصلاح موی گربه پرشین مناسب باشد ، اما سعی نکنید خودتان اصلاح موی گربه را انجام دهید . در عوض ، آنها را به یک آرایشگاه حرفه ای ببرید .

اصلاح موی گربه پرشین (مدل موی شیر )

کوتاهی موی گربه پرشین مانند شیر که اغلب به نژادهای موی بلند مانند پرشین ها و ماین کوون ها داده می شود ، به جز سر ، گردن ، پاها و دم او ، اصلاح و اصلاح موی گربه پرشین را به همراه دارد.

اصلاح موی شکم گربه پرشین

اصلاح موی شکم گربه دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد. اصلاح موی شکم غالباً برای از بین بردن و جلوگیری از گره و افزایش بهداشت به گربه های مو بلند داده می شود. از آنجا که پوست گربه فوق العاده حساس است و تراشیدن خز گربه به آموزش حرفه ای نیاز دارد ، اصلاح موی گربه پرشین باید همیشه توسط یک آرایشگر انجام شود.

مشاوره و هماهنگی