شستشوی حیوانات خانگی

قیمت آرایش گربه
قیمت آرایش گربه
دسامبر 11, 2020
آرایش سگ پامرانین
آرایش سگ پامرانین
دسامبر 18, 2020
نمایش همه
شستشوی حیوانات خانگی

شستشوی حیوانات خانگی

شستشوی حیوانات خانگی

مزایای مراجعه به کلینیک شستشوی حیوانات خانگی

بسیاری از حیوانات از فرایند شستشو و آب ترس دارن البته این ترس با میزان تربیت پذیری آن حیوانات ارتباط مستقیم دارد. این ترس در خشک کردن آن ها هم می تواند اتفاق بیوفتد و اگر بعد از شستشوی حیوانات خانگی آنها را به خوبی خشک نکنید و بدن حیوان دارای نم باشد با حرکت کردن در جاهای کثیف و آلوده تمامی آن کثیفی ها را به خود جذب می کند.

استفاده از برس در شستشوی حیوانات خانگی باعث می شود تا لا به لای موهای حیوان خانگی شما نیز به صورت کامل شستشو داده شود. به همین منظور توصیه می کنیم حتما از برس شستشو در شستشوی حیوانات خانگی خود استفاده کنید.

نکته اول در شستشوی حیوانات خانگی

در نکته اول باید گفت که سگ،گربه یا حیوانات خانگی را به شستن بیش از حد عادت ندهیم به دلیل اینکه این جیوانات اهلی از آب بطور معمول می ترسند و شستشوی حیوانات خانگی برای زمانی است که دچار خارش شده اند یا بوی نامطبوعی از بدنشان ساطع می شود.حیوانات خانگی وقتی که دچار خارش می شوند بطور مداوم با پنجه های خودشان شروع به خارش بدن خود می کنند که این خاراندن باعث زخمی شدن پوستشان می گردد.به همین دلیل پیشنهاد ما این است که حتما مواقعی حیوانات دچار خارش شدند یا بوی بدی دادند،شروع به شستشوی حیوانات خانگی کنید.

نکته دوم در شستشوی حیوانات خانگی

دومین نکته در شستشوی حیوانات خانگی ،ریختن ترس حیوانات خصوصا سگها و گربه ها از حمام و آب می باشد.عموما حیوانات از محیط های بسته ای که آب بداخل آنها جریان دارد بسیار در هراسند پس می بایست ترس و هراس این حیوانات را از بین برد.پیشنهاد ما این است که یک تشت کوچک گذاشته و در ابتدا حیوان خانگی خود را داخل تشت آبی قرار داده تا آنها را به محیط حمام و ریختن اب عادت دهیم.اگر در شستشوی حیوانات خانگی دیدید که حیوان خانگی شما هنوز می ترسد کمی با آن بازی کنید و عجله ای در ریختن آب نداشته باشید.

مشاوره و هماهنگی