اصول کوتاه کردن ناخن سگ

هزینه شستشوی سگ
هزینه شست و شوی سگ
می 4, 2022
آرایشگاه سگ بلوار اشرفی اصفهانی
آرایشگاه سگ بلوار اشرفی اصفهانی
سپتامبر 3, 2022
نمایش همه
اصول کوتاه کردن ناخن سگ

اصول کوتاه کردن ناخن سگ

اصول کوتاه کردن ناخن سگ

یاد گیری اصول کوتاه کردن ناخن سگ بخش مهمی از نظافت سگ است و کوتاه کردن ناخن یکی از نشانه های بارز سلامت و بهداشت سگ شما است که آرایشگران حرفه ای این کار را برای صاحبان انجام می دهند، اما کوتاه کردن ناخن سگ اگر به درستی انجام شود یک روش ساده است. از آنجایی که یادگیری اصول کوتاه کردن ناخن سگ می تواند برای بسیاری از سگ ها یک تجربه پر از اضطراب باشد، از زمانی که توله سگ خود را جوان است، دست زدن به پاهای توله سگ خود و کوتاه کردن ناخن های او را شروع کنید تا به این روند عادت کنند و برخی از سگ‌ها در حالی که ناخن ‌هایشان را می‌ بندید روی پاهای شما یا روی میز می ‌نشینند، در حالی که برخی دیگر ممکن است به نوعی مهار نیاز داشته باشند.

همچنین در عرض یک هفته، می‌ توانید اصول کوتاه کردن ناخن سگ را تمرین کنید و از سگ هایی استفاده کنید که برای کوتاه کردن ناخن‌ها مشکلی ندارند. اما، اگر کمی بیشتر طول می کشد تا توله سگ شما به آن عادت کند، ناامید نشوید. صبور باشید، نگرش ملایم و مثبت داشته باشید و به تعریف و تمجید و رفتار ادامه دهید و اولین مرحله انجام اصول کوتاه کردن ناخن سگ این است که مطمئن شوید که از قیچی یا سوهان مناسب برای سگ ها استفاده می کنید. زیرا در کنار یادگیری اصول کوتاه کردن ناخن سگ، نکاتی وجود دارد که اگر به طور مکرر پنجه های توله سگ خود را (به آرامی و با شادی) از همان روز اول لمس کنید و نگه دارید، کمک می کند تا آنها نسبت به دست زدن به پاهای خود حساس نشوند.

در اولین مرحله از اصول کوتاه کردن ناخن سگ، به توله سگ خود اجازه دهید ناخن گیر یا آسیاب را بو کند و از این کار او قدردانی و تمجید کنید و ناخن گیر یا آسیاب را به آرامی به هر پنجه لمس کنید و گیره را فشار دهید تا توله سگ صدا را بشنود، یا آسیاب را روشن کنید و اجازه دهید توله سگ لرزش را احساس کند ولی در واقع ناخن را کوتاه نکنید.

همچنین در کنار رعایت اصول کوتاه کردن ناخن سگ سعی کنید کوچکترین نوک یک ناخن پنجه جلویی را کوتاه کنید و اگر توله سگتان به شما اجازه دهد، ستایش های شاد و پذیرایی زیادی ارائه دهید و حتی اگر به شما اجازه دهد، فقط یکی از ناخن های انگشتانش را انجام دهید و روز بعد در کنار درک اصول کوتاه کردن ناخن سگ تنها سعی کنید فقط نوک دو ناخن را کوتاه کنید. در ادامه به کار خود ادامه دهید و حتی زمانی که نیازی به کوتاه کردن ناخن ندارید، این اصول کوتاه کردن ناخن سگ تمرین کنید.

مشاوره و هماهنگی