آموزش آرایش گربه بریتیش

آرایشگاه سگ بلوار اشرفی اصفهانی
آرایشگاه سگ بلوار اشرفی اصفهانی
سپتامبر 3, 2022
آموزش آرایش گربه پرشین
آموزش آرایش گربه پرشین
سپتامبر 3, 2022
نمایش همه
آموزش آرایش گربه بریتیش

آموزش آرایش گربه بریتیش

آموزش آرایش گربه بریتیش

دوره آموزش آرایش گربه بریتیش ما به منظور آشنایی هنرجویان با بسیاری از جنبه های نظافت گربه طراحی شده است که فرقی نمی کند مبتدی باشید، تجربه کمی دارید یا در حال نظافت گربه ها هستید، برای شروع این دوره الزامی است که حتی باتجربه ترین افراد نیز باید از این دوره شروع کنند اما با احتمال بیشتری که سطح آموزش آرایش گربه بریتیش را سریع تر به پایان برسانند.

در این دوره آموزش آرایش گربه بریتیش نظافت، تکنیک های پایه برای نظافت گربه با موی کوتاه و بلند و قیچی کردن پنجه های آنها، از جمله آناتومی ضروری گربه را بیاموزید و با بهترین ابزار، محصولات و تکنیک های نظافت گربه آشنا شوید. بزرگ‌ترین اسرار نظافت موفق گربه‌ها و آنچه را که برای یک آرایشگر حرفه‌ ای لازم است در آموزش آرایش گربه بریتیش کشف کنید و بسیاری از مهارت‌هایی را که برای نظافت یک گربه نیاز دارید به دست آورید.

آموزش آرایش گربه بریتیش یک دوره فشرده است و تمام اطلاعات تئوری و عملی مورد نیاز برای شروع را پوشش خواهید داد که شما سبک ها و تکنیک های مختلف نظافت گربه و قیچی کردن پنجه را آزمایش خواهید کرد و بهترین تکنیک های دست زدن را یاد خواهید گرفت تا بتوانید یک حمام خشک کامل برای گربه های مو کوتاه و بلند را از ابتدا تا انتها به تنهایی کامل کنید و در نهایت، یاد خواهید گرفت که چگونه در یک محیط تجاری از خود محافظت کنید.

چگونه با مشکلات غیر منتظره کنار بیایید و در پایان دوره آموزش آرایش گربه بریتیش، شما تئوری اولیه نظافت گربه را فرا گرفته اید و می توانید یک حمام خشک کامل شامل قیچی کردن پنجه و تمیز کردن صورت را انجام دهید و همچنین در آموزش آرایش گربه بریتیش می آموزید که چگونه گربه را اصلاح کنید تا سطح زیرین گربه تمیز باشد. این برای گربه هایی که همیشه در خارج از منزل هستند یا دائماً روی شکم خود هستند عالی است و زیر آن تشک های غیرقابل کنترلی ایجاد می کنند.

درمان ریزش مو در دوره آموزش آرایش گربه بریتیش ارائه شده است و این درمان ریزش را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد و بچه گربه قطعاً از آن سپاسگزار خواهد بود و کوتاه کردن ناخن های انگشتان پا که خاک، زباله و حتی مدفوع را ردیابی می‌کنند در این آموزش آرایش گربه بریتیش قرار داده شده است که در کنار آن محافظ های ناخن نرم اکریلیک را می توان به ناخن های بچه گربه خود اضافه کرد تا از مبلمان و کف شما در برابر خراش محافظت کند. این محافظ های ناخن در رنگ‌های مختلف و رنگ‌های درخشان وجود دارند که می ‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید.

مشاوره و هماهنگی