جذب هنرجوی آرایشگری حیوانات

آرایشگر حیوانات شمال تهران
آرایشگر حیوانات شمال تهران
دسامبر 11, 2021
استحمام درمانی سگ
استحمام درمانی سگ
ژانویه 3, 2022
نمایش همه
جذب هنرجوی آرایشگری حیوانات

جذب هنرجوی آرایشگری حیوانات

جذب هنرجوی آرایشگری حیوانات

طبق تحقیقاتی که انجام شده 20 تا 35 درصد از خانواده های ایرانی از حیواناتی نظیر گربه، سگ و پرندگان در خانه های خود نگهداری می کنند. این حیوانات هم مانند انسان ها نیاز به انجام کار خای زیبایی و مراقبتی هستند. یکی از مشاغل جدید، جذاب و پردرآمد امروزی آرایشگری حیوانات می باشد. مرکز پتلند99 با جذب هنرجوی آرایشگری حیوانات مهارت هایی نظیر کوتاه کردن مو، کوتاه کردن و سوهان کشی ناخن، شستشو و استحمام حیوانات، تمیز کردن گوش و شانه کردن موی حیوانات و خارج کردن گره های آن را آموزش می دهد. از هنرجوی آرایشگری حیوانات پس از اتمام مراحل آموزش، امتحان گرفته می شود و در صورتی که در ازمون قبول شود به او مدرک ارایشگری حیوانات داده می شود.

یکی از شغل های مفرح و پردرامد، آرایشگری حیوانات است. هنر جویان جذب شده در دوره آرایشگری حیوانات، می توانند پپس از اتمام دوره برای ارائه خدمات به منازل افراد مراجعه نمایند. حیوانات معمولا در محیط زندگی خود احساس امنیت و آرامش بیشتری دارند همکاری بهتری با آرایشگر دارند. صاحبان حیوانات به دلیل علاقه ای که به آنها دارند می خواهند که افراد ماهر برای انجام کارهای آرایشی و نظافت حیوانات به منزل آنها مراجعه نمایند.

به هنرجویان دوره آموزش آرایشگری این نوید را می دهیم این شغل به دلیل نوپا بودن و نبودن افراد حرفه ای در این زمینه می تواند موقعیت مناسبی برای شغل آینده شما باشد. در صورتی که به حیوانات علاقه دارید با گذراندن دوره آرایشگری حیوانات می توانید کار خود را به صورت تخصصی آموزش ببینید. حتی اگر قصد مهاجرت دارید شغل آرایشگری حیوانات می تواند به شما کمک کند تا بتوانید به راحتی امرار معاش نمایید. پس از اتمام دوره می توانید به عنوان آرایشگر حیوانات در کلینک های دامپزشکی، ارایشگاه حیوانات مشغول به کار شوید.

اگر شما به عنوان هنرجوی آرایشگری حیوانات نگران انتقال بیماری از حیوانات می باشید باید به شما بگوییم ک اولین شرطی که برای ارائه خدمات آرایشگری حیوانات وجود دارد گواهی سلامت و کارت واکسیناسون حیوان می باشد و شما پس از اطمینان از سلامت حیوان اقدام به انجام خدمات می نمایید. پس دیگر نگران بیماری خود نباشید و اگر به حیوانات علاقه مند هستید همین الان در دوره آموزش آرایشگری حیوانات شرکت کنید. زیرا حیوانات با ارایشگری که به آنها ابراز علاقه می کنند و آنها را دوست دارند راحت تر ارتباط برقرار می کنند. حضور شما به عنوان یک آرایشگر حیوانات به خصوص در شهرهای بزرگ می تواند نیاز بسیاری از افراد جامعه که به حیوانات علاقه دارند و از آنها نگهداری می کنند را برطرف نماید.

مشاوره و هماهنگی