آموزش اصلاح موی سگ

آموزشگاه اصلاح حیوانات خانگی
آموزشگاه اصلاح حیوانات خانگی
آوریل 21, 2021
آموزشگاه آرایش سگ
آموزشگاه آرایش سگ
آوریل 21, 2021
نمایش همه
آموزش اصلاح موی سگ

آموزش اصلاح موی سگ

آموزش اصلاح موی سگ

کلیه مراحل آموزش اصلاح موی سگ در پت لند 99 با دقت توسط مربی برجسته استاد معتبر و واجد شرایط تدریس می شود.آموزش اصلاح موی سگ در زمینه آراستگی سگ ، اجزای لازم و مهارت های بدنی لازم برای داشتن یک آرایشگر شایسته و موفق را فراهم می کند..اگر عشق و علاقه به حیوانات دارید آموزش اصلاح موی سگ برای شما مناسب می باشد.

در دوره آموزش اصلاح موی سگ به شما آموزش داده می شود که چگونه از مفاهیم استفاده کنید تا اطمینان حاصل کنید که تجربه آرایش هر بار برای هر حیوان خانگی تا حد امکان لذت بخش است. کلیپ های ویدیویی و اسلایدهای گام به گام به شما نشان می دهد که چگونه به حیوانات یاد دهید که میز آرایش ، کلیپرز ، وان ، سشوار ، قیچی های نظافت ، حلقه آرایشی و سایر موارد را دوست داشته باشند.

در دوره آموزش اصلاح موی سگ. شما خواهید آموخت که چگونه حتی ظریف ترین نشانه های استرس را تشخیص و کاهش دهید و همچنین در مورد چگونگی کمک به حیوان خانگی که احساس استرس می کند ، آموزش خواهید دید.

شما یاد خواهید گرفت که چگونه از زمان ورود حیوان خانگی به سالن ، و تا لحظه ترک آنها ، فضای سالن را برای اطمینان از حیوانات خانگی تضمین کنید. این شامل چیدمان سالن ، مناظر ، صدا ، بو ، ورودی و خروجی و موارد دیگر است. همه اینها به حیوانات خانگی شادتر ، دیدارهای مکررتر و صاحبان حیوانات خانگی راضی تبدیل می شود که در مورد سرگرمی سگ یا گربه خود در سالن شما صحبت می کنند. با شرکت در دوره آموزش اصلاح موی سگ استرس خود و حیوانات را کاهش دهید و درآمد خود را افزایش دهید!

مشاوره و هماهنگی