شستشوی سگ در محل

اصلاح و آرایش گربه
اصلاح و آرایش گربه
ژانویه 29, 2021
آموزش اصلاح گربه
آموزش اصلاح گربه
فوریه 8, 2021
نمایش همه
شستشوی سگ در محل

شستشوی سگ در محل

شستشوی سگ در محل

شما معمولا می توانید سگ خود را یک بار در ماه حمام کنید تا بوی بدی نیز نگیرد .شستن بیش از حد سگ می تواند باعث تحریک پوست شود و ممکن است باعث خارش بسیار شدید در سگ شود.سعی کنید موهای سگتان را برس بکشید . این کمک خواهد کرد که او را در میان هر سری حمام تمیز بماند ، و همچنین برای پوست و موهای او مناسب است. خدمات شستشوی سگ در محل برای اولین بار در تهران انجام میشود . بعضی از سگ ها از حمام وحشت پيدا می كنند شستشوی سگ در محل با بهترین خدمات بهداشتی که مانع از وحشت سگ شما می شود .

نحوه شستشوی سگ در محل و دست كشيدن مهم می باشد . در شستشوی سگ در محل دقت میشود كه باعث نمدی شدن موها نشود و بعد كه حيوان را آب كشی شد . در يك حوله بزرگ پیچیده می شود و اجازه داده نمیشود كه سگ با تكان دادن های پياپی خودش رو خشك كند چون عادت دارد خودش رو روی زمين و روی مبل و فرش بكشد و حداقل اثرش اين است كه موهایش در هم بروند و نمدی بشوند .

شستشوی سگ در محل با شامپوی مخصوص انجام می شود . بعد از تمام شدن شستشوی سگ در محل با استفاده از آب به دو مرتبه طور کامل بدن سگ را شست و شو داده می شود و حتما دقت کنید که در هیچ نقطه از بدنش کف باقی نمانده باشد.

در صورتی که سگ شما اجازه نمیدهد که به طور مستقیم روی صورتش آب بریزید میتوانید از دست خود استفاده کنید و آب را روی دستتان ریخته و با دست سر و صورت را به صورت دورانی سشت و شو کنید .

خدمات پت لند 99

اصلاح، گرومینگ، اصلاح و شستشوی سگ در محل ،پیرایش،اصلاح حیوانات، گرومینگ حیوانات، اصلاح سگ، اصلاح گربه؛ اصلاح پرنده،پیرایش حیوانات،شستشوی حیوانات، شستشوی سگ، شستشوی گربه

مشاوره و هماهنگی