آرایش سگ پامرانین

شستشوی حیوانات خانگی
شستشوی حیوانات خانگی
دسامبر 11, 2020
اصلاح سگ در منزل
اصلاح سگ در منزل
دسامبر 18, 2020
نمایش همه
آرایش سگ پامرانین

آرایش سگ پامرانین

آرایش سگ پامرانین

آرایش سگ پامرانین خود را به پت لند 99 بسپارید و پامرانین خرسی خود را زیباتر و جذاب تر تحویل بگیرید . پامرانین زمانی ظاهری بیشتر شبیه یک توله خرس بامزه پیدا خواهد کرد که آرایش سگ پامرانین توسط یک آرایشگر حرفه ای و با استفاده از ابزار مخصوص پیرایش شود .

پت لند 99 خدمات تخصصی آرایش حیوانات خانگی آرایش سگ پامرانین شما را در منزل انجام می دهد و دیگر نیازی ندارید در ایام کرونا از منزل خارج شوید . با آرایش سگ پامرانین در منزل قیمت پیرایش سگ خود را کاهش می دهید و این امر بسیار اقتصادی نیز می باشد .

با آرایش سگ پامرانین، خود را از شر رسیدگی به گره خوردگی و درهم رفتگی موها و برس کشیدن آنها و موارد دیگر رها می سازید.
این نژاد به موهای ضخیم دولایه معروفند که بسیار بادوام هستند، اما این دوام تنها با آرایش سگ پامرانین حفظ می شود. اگر پامرانین شما موی نامرتبی دارد یا شبیه پامرانینی که انتظار دارید نیست، احتمالاً به یک تکنیک، انتخاب محصولات مناسب برای مو یا یک پیرایش دقیق برای آرایش سگ پامرانین نیاز دارید.

خیلی از افراد نمی دانند که آرایش سگ پامرانین نر و ماده با یکدیگر متفاوت است، با این حال، بغیر از ریزش شدید مو پس از یک دوره گرما که نیازمند برس کشیدن بیشتر است، مراقبت از مو برای هر دو جنس، یکسان می باشد.

تاثیر آرایش سگ پامرانین بر رفتار آن ها

اقدامات بهداشتی و آرایشی روزانه در حیوانات خانگی دارای اهمیت خاصی است.

با آرایش سگ پامرانین درخشندگی و براقی موها بیشتر می ­گردد و به کشف و شناسائی جراحتهای پوستی، انگل ها و پوسته پوسته شدن کمک می ­نماید .برخی حیوانات خانگی مانند سگ ها دارای موهای بلندی هستند که گاها جلوی چشمان آنها را گرفته و دید آنها را با مخاطره روبرو می­ کند.

این موها در صورت کوتاه نشدن می تواند به کم شدن بینایی سگ بیانجامد.برای نگهداری سگ پامرانین در وضعیت ظاهری مطلوب ضرورت دارد که آرایش سگ پامرانین به موقع انجام شود و پوشش خارجی و موهای حیوان تمیز و براق بماند .

مشاوره و هماهنگی