شستشوی سگ در منزل

اصلاح سگ در منزل
اصلاح سگ در منزل
دسامبر 18, 2020
آرایشگر حیوانات در منزل
آرایشگر حیوانات در منزل
دسامبر 18, 2020
نمایش همه
شستشوی سگ در منزل

شستشوی سگ در منزل

شستشوی سگ در منزل

نکته در رابطه با چگونگی شستشوی سگ در منزل

1_ از سنین پایین شستشوی سگ در منزل را شروع کنید و آنرا به یک چیز خوشایند برای سگتان تبدیل کنید. این نکته به کنار آمدن سگتان با حمام شدن کمک بسیاری می کند.
2_ مکانی را برای شستشوی سگ در منزل انتخاب کنید که متناسب با ابعاد و اندازه نژاد سگ باشد و هم چنین در تمام طول سال و در هر فصلی قابل استفاده باشد. یک سینک کوچک و یا یک تشت برای شست و شوی توله ها و سگ های کوچک مناسب است در حالی که سگ های بزرگتر نیاز به یک وان و یا محفظه ی بزرگ دارند.

شستشوی سگ در منزل را بیش از حد انجام ندهید

هیچ دلیلی غیر از بوی بد دادن سگ یا عفونت گرفتن او برای شستشوی سگ در منزل وجود ندارد. پس در غیر این دو صورت او را نشویید. یک بار در ماه می تواند برای شستشوی سگ در منزل کفایت کند. اگر بیش از این او را حمام کنید، باعث ایجاد حساسیت ها در او می شوید. شانه کردن موهای سر و بدن سگ را فراموش نکنید و به طور منظم انجام دهید.

شستشوی سگ در منزل

اگر قصد دارید مسئولیت نگهداری سگ در خانه به صورت تمام و کمال به عهده خودتان باشد، بنابراین، مسئولیت شستشویش نیز به عهده خودتان است!

لوازمی که برای شستشوی سگ در منزل نیاز دارید:

شامپو
حوله
برس نرم و صاف
دستکش
سشوار

اولین نکتهای که برای شستشوی سگ در منزل باید مدنظر داشته باشید این است که برای کنترل بهتر سگ لازم است که ابتدا سر او را کنترل نمایید. برای کنترل سر سگ، میتوانید دو بند را به دو سمت قلاده سگ متصل کرده و به دو طرف وصل نمایید. با انجام این کار می‌توانید در شرایط بهتر و با آرامش بهتری سگتان را شستشو دهید.

توجه: برخی از سگها، از حضور در موقعیتهای هیجانانگیز احساس بهتری دارند. بنابراین، اگر میخواهید آنها از حضور در حمام احساس خوبی داشته باشند، بهتر است در هنگام شستشوی سگ در منزل سگ را به پیدا کردن و کشف چیزهای هیجانانگیز تشویق کنید.

مشاوره و هماهنگی