آرایشگاه جک راسل

آرایشگاه پودل توی
آرایشگاه پودل توی
آوریل 3, 2022
آرایشگاه سگ سامویید
آرایشگاه سگ سامویید
آوریل 4, 2022
نمایش همه
آرایشگاه جک راسل

آرایشگاه جک راسل

آرایشگاه جک راسل

جک راسل یک حیوان خانگی معمولی است که به عنوان همراه کوچک و وفاداری که هر خانواده امیدوار است به عنوان سگ خود داشته باشد، مشهور است و علاوه بر آن موضوع آرایشگاه جک راسل برای بهداشت و نظافت آن اهمیت دارد. جدای از روش های محبت آمیز و دوست داشتنی آنها، یکی دیگر از نکات مثبت بزرگ برای داشتن نژاد جک راسل در خانواده شما، نیازهای نسبتا کم آنها به نگهداری در هنگام نظافت در آرایشگاه جک راسل است. دلایل اصلی ریزش مو در آرایشگاه جک راسل بررسی می شود و می تواند پوست تحریک شده باشد. شما باید مطمئن شوید که جک راسل تریر خود را زیاد حمام نکنید، زیرا این امر به پوست آنها آسیب می رساند و بر سلامت آنها تأثیر می گذارد. حمام کردن فقط در صورت نیاز و مسواک زدن منظم (گاهی اوقات روزانه در ماه های تغییر فصل که ریزش آنها بیشتر است) با یک برس مویی و حضور به موقع در آرایشگاه جک راسل می تواند تمام نیازهای نظافت جک راسل شما باشد.

جک راسل تریرها می توانند کت صاف یا خشن داشته باشند و موهای آن ها معمولاً کوتاه است، و این امر باعث می شود که نظافت آن در آرایشگاه جک راسل برای شما بسیار آسان تر باشد. از آنجایی که موهای آن‌ها بسیار کوتاه است، باعث ریزش بسیار زیاد در تمام طول سال می‌شود، به ویژه وقتی فصل ها در بهار و پاییز تغییر می‌کنند ممکن است بدتر شوند. احتمالا کوتاه کردن منظم موهای بلندتر صورت آنها در آرایشگاه جک راسل با استفاده از قیچی است و از قیچی نازک کننده برای کوتاه کردن موهای زائد پا، انگشتان پا و دم آنها استفاده می شود و هر چند وقت یکبار سگ خود را نسبت به این کار در آرایشگاه جک راسل آموزش دهید.

جک راسل تریر با کت خشن به مراقبت بیشتری نسبت به آنهایی که کت صاف دارند نیاز دارد. استفاده از یک شانه برهنه برای نظافت جک راسل عالی است و دو بار در سال برهنه کردن آنها در آرایشگاه جک راسل واقعاً به جلوگیری از ریزش و آراستگی سگ شما کمک می کند. آرایش سریع، کوتاه کردن مو و آراستن آن در آرایشگاه جک راسل چیزی است که با داشتن و بزرگ کردن جک راسل همراه است و نا گفته نماند ارائه تکنیک‌های عالی نظافت برای جک راسل در آرایشگاه جک راسل به شما این امکان را می‌دهد که از مزایایی مانند بوی کمتر سگ و کاهش ریزش نیز لذت ببرید.

مشاوره و هماهنگی