هنرجوی آرایش گربه

استحمام درمانی سگ
استحمام درمانی سگ
ژانویه 3, 2022
هنرجوی آرایش سگ
هنرجوی آرایش سگ
ژانویه 3, 2022
نمایش همه
هنرجوی آرایش گربه

هنرجوی آرایش گربه

هنرجوی آرایش گربه

کسانی که از حیوانات خانگی مانند گربه نگهداری می کنند برای نگهداری و اصلاح موی آنها نیاز به آرایشگر حیوانات دارند. اولین کاری که قبل از انجام ارائه خدمات باید انجام شود شستشوی گربه می باشد. هنرجوی آرایشگر حیوانات کارهایی از قبیل کوتاهی مو، کوتاه کردن ناخن و شستشوی حیوانات را انجام می دهند. برای کوتاه کردن موی حیوانات به مهارت و تجربه نیاز است. هنرجوی آرایش گربه علاوه بر مهارت های عملی مانند کار با قیچی و موزر و ناخن گیر، اطلاعات مهم و ضروری در مورد آناتومی بدن گربه ها و انواع نژاد گربه و نوع آرایش هر نژاد به هنرجو آموزش داده می شود.

اگر شما شخصی هستید که گربه خانگی دارد یا علاقه مند به نگهداری از حیوانات می باشد، می توانید به عنوان هنرجوی آرایش گربه در دوره های آرایشگری حیوانات مرکز پتلند 99 ثبت نام نمایید و همین الان اقدام به یاد گیری این شغل نمایید تا بتوانید هم گربه خود و هم گربه اطرافیان را آرایش کنید. علاوه بر این شما می توانید به عنوان یک شغل پررآمد به این کار نگاه کنید. زیرا هزینه های آرایش گربه نسبتا زیاد است. شما با گذراندن  دوره آرایش گربه می توانید انواع آرایش موی گربه برای نژادهای مختلف را آموزش ببینید. معمولا موی گربه ها را در فصل گرما و تابستان کوتاه می کنند تا گرمای هوا حیوان را اذیت نکند. در فصل زمستان و سرما معمولا موی گربه را کوتاه نمی کنند زیرا عامل مهمی برای حفظ گرمای بدن گربه است.

آموزش آرایش گربه نیاز به وسایل و ابزار خاصی ندارد و شما می توانید با یک دستگاه موزر که بهتر است مخصوص خیوان باشد این کار را انجام دهید. اگر شما قصد مهاجرت به کشور های دیگر دارید می توانید همین الان اقدام به ثبت نام برای دوره آموزش آرایش گربه نمایید و این کار را به صورت حرفه ای یاد بگیرید و پس از مهاجرت بتوانید به راحتی از طریق این شغل امرار معاش نمایید. علاوه بر این می توانید پس از اتمام دوره آرایش گربه در کلینیک های دامپزشکی و آرایشگاه های مخصوص حیوانات شروع به کار نمایید. یک آرایشگر ماهر گربه می تواند نیاز بسیاری از افراد به خصوص کسانی در شهرهای بزرگ زندگی می کنند برطرف کند.

مرکز پتلند 99 یکی از مراکز آموزش آرایشگری حیوانات است که دارای چندین سال سابقه در آموزش هنرجویان آرایش سگ و گربه فعالیت می نماید. شما می توانید با خیال راحت دوره آموزشی خود را در این مرکز بگذرانید و تمام نکات ضروری و مهم را فرا بگیرید.

 

مشاوره و هماهنگی