آموزش آرایش گربه هیمالین HIMALAYAN

آموزش آرایش گربه پرشین
آموزش آرایش گربه پرشین
سپتامبر 3, 2022
قیمت آرایش حیوانات
قیمت آرایش حیوانات
سپتامبر 3, 2022
نمایش همه
آموزش آرایش گربه هیمالین HIMALAYAN

آموزش آرایش گربه هیمالین HIMALAYAN

آموزش آرایش گربه هیمالین HIMALAYAN

حمام ماساژ با جت آب جزء آموزش آرایش گربه هیمالین HIMALAYAN است که برای از بین بردن عمیق هرگونه کثیفی، چربی، تیرگی و ناخالصی هایی که با موهای گربه شما پنهان شده اند و در عین حال به آن هیدروماساژ آرامش بخش می دهید که صورت شستشوی ملایم برای از بین بردن آثار کثیفی، باقی مانده غذا، چربی که ممکن است روی صورت گربه شما پیدا شود و در حین آموزش آرایش گربه هیمالین HIMALAYAN بسته به نیاز نژاد، کوتاه کردن کمی دور چشم انجام می شود.

در کنار آن، طی روند آموزش آرایش گربه هیمالین HIMALAYAN با قیچی ناخن که پنجه های گربه را تا اندازه ای مناسب کوتاه می کنند و گوش پاک کن که موم و زباله های موجود در گوش گربه ها را از بین می برد و هر گونه ناهنجاری که در حین تمیز کردن گوش مشاهده شود به صاحب آن اطلاع داده می شود. همچنین پیرایش بهداشتی که شامل کوتاه کردن نواحی خصوصی گربه شما برای تمیز نگه داشتن و نگهداری آسان تر است در دوره آموزش آرایش گربه هیمالین HIMALAYAN آموخته می شود. برس زدن کامل برای اطمینان از صاف و بدون تشک موی گربه شما نیز در این روند آموزش بسیار اهمیت دارد.

همچنین دو مدل اصلی در آموزش آرایش گربه هیمالین HIMALAYAN ارائه می شود که اولی برش شیر است و اگر ریزش، تشک زدن و هوای گرم برای گربه شما مشکل دارد، ممکن است بخواهید برش شیر را در نظر بگیرید. این مدل موی است که در آن کت گربه شما به استثنای صورت، یال، پاهای جلو، پاهای عقب و نوک دم تراشیده می شود.

این یک برش محبوب در میان صاحبان گربه هیمالین HIMALAYAN است که پس از تکمیل، گربه شما شبیه یک شیر مینیاتوری می شود و دومی برش شانه ای است که این گزینه دیگری در آموزش آرایش گربه هیمالین HIMALAYAN می باشد و باید در نظر بگیرید اگر ریزش، مات کردن و هوای گرم برای گربه موهای بلند شما هستند، به خصوص اگر می خواهید گربه شما طول کت بلندتری داشته باشد و در حالی که ظاهر زیبای برش شیر خود را حفظ می کند، اما در طول متفاوت که پس از تکمیل دوره آموزش آرایش گربه هیمالین HIMALAYAN ، گربه مانند یک شیر مینیاتوری با کت بلندتر به نظر می رسد.

مشاوره و هماهنگی