مدل موی سگ شیتزو

شستشوی سگ خانگی
شستشوی سگ خانگی
ژوئن 5, 2021
اصلاح موی توله سگ
اصلاح موی توله سگ
ژوئن 5, 2021
نمایش همه
مدل موی سگ شیتزو

مدل موی سگ شیتزو

مدل موی سگ شیتزو

بهترین مدل های موی سگ شیتزو

سگ های شیتزو جذاب و زیبا هستند ، و موهای زرق و برق دار آنها باعث برجسته شدن آنها می شود. وقتی زمان انتخاب مدل موی سگ شیتزو فرا می رسد ، گزینه های زیادی وجود دارد. مدل موی سگ شیتزو معروف به توله سگی ، که به عنوان مدل موی تابستانی نیز شناخته می شود ، یک سبک محبوب است. انجام این کار نه تنها کاملاً ساده است ، بلکه زیبا به نظر می رسد و با از بین بردن بیشتر طول ، از گرمای تابستان به سگ شما می رسد.

چندین مدل توله سگی وجود دارد. کوتاهی مو وجود دارد که باعث می شود موها به اندازه صورت تقریباً یک اینچ طول داشته باشد. موهای صورت ، گوش ها و دم کمی طولانی تر نگه داشته می شوند.

یک توله سگ معتدل موها را به طول دو اینچ و صورت کمی طولانی تر می گذارد. سپس سبک برش توله سگ وجود دارد که موها را روی گوش و دم بلند می گذارد.آنچه شما انتخاب می کنید یک امر ارجح است ، اما توجه داشته باشید که باید با شانه زدن منظم موهای توله سگتان بیشتر همراه باشید. موهای کوتاه تر به نگهداری کمتری نیاز دارند. این مدل موی سگ شیتزو را می توان با استفاده از قیچی انجام داد. از آنجا که موها نسبتاً کوتاه نگه داشته می شوند ، باید هر دو یا دو ماه یکبار به سمت آرایشگاه بروید یا آنها را مرتب کنید.

مدل موی سگ شیتزو خرس عروسکی

مدل موی سگ شیتزو معروف به خرس عروسکی یکی دیگر از گزینه های محبوب است زیرا باعث می شود سگ شما مانند یک حیوان پر از حیوانات دوست داشتنی به نظر برسد. مانند مدل تابستان ، این موها را در طول بدن سگ یکنواخت می کند.معمولاً طول موها کمی بیشتر از دو اینچ است.

طول گوش ها همانند بدن است اما طول موهای صورت تقریباً دو برابر بدن و گوش هاست.از آنجا که موهای سگ بلندتر است ، این مدل موی سگ شیتزو نیاز به کمی نظافت و شانه زدن نسبت به مدل تابستانی دارد ، اما هنوز هم یک مدل نگهداری نسبتاً کم است. موهای بدن نسبتاً بلند باقی مانده است ، هرچند که تمام طول نیست و قسمت بالای آن با برخی روبان ها ، بارت ها یا گیره ها نگه داشته می شود.

می توانید موها را کوتاه کنید و موهای سر را بلند بگذارید ، یا می توانید موهای بدن را به زمین نزدیک کنید.با این مدل موی سگ شیتزو ، کت بلند سگ کاملاً دست نخورده باقی مانده و موهای آن به پایین و حتی فراتر از آن می ریزند. غالباً ، صاحبان شی تزو مدل مویی را برای توله سگ خود انتخاب می کنند که شاید کمی راحت تر اداره شود یا شاید سبکی باشد که برای سگ آنها راحت تر باشد.

در مورد مدل موهای شیتزو کاملاً گزینه های مختلفی وجود دارد و سبکی که انتخاب می کنید بستگی زیادی به علاقه شخصی و سبک زندگی شما دارد. وقتی صحبت از مدل مو می شود شیتزو گزینه های زیادی دارد. سبکی که برای توله سگ خود انتخاب می کنید بستگی زیادی به زمان و تلاشی دارد که می خواهید برای حفظ آن بکوشید.

اگر علاقه خاصی به گذراندن ساعت های هفته برای نظافت شیتزو ندارید ، ممکن است بخواهید کوتاه مویی مانند کوتاهی موی توله سگی یا کوتاهی شیر را انتخاب کنید.البته ، شما همیشه می توانید از خدمات یک آرایشگر حرفه ای استفاده کنید ، اما مهم نیست که از چه سبکی تصمیم بگیرید ، همه چیز به بهترین وجه مناسب شما و توله سگ شما بستگی دارد

مشاوره و هماهنگی