آرایش سگ پودل

آرایش موی سگ کوکر اسپانیل
آرایش موی سگ کوکر اسپانیل
فوریه 7, 2022
آرایش سگ جک راسل
آرایش سگ جک راسل
فوریه 7, 2022
نمایش همه
آرایش سگ پودل

آرایش سگ پودل

آرایش سگ پودل

آرایش سگ پودل در ابتدا می تواند دلهره آور به نظر برسد، اما با داشتن دستورالعمل و ابزار مناسب  و مراجعه به محل درست برای این کار، به زودی راه خود را پیدا خواهید کرد. چه کسی پودل را دوست ندارد ؟ این سگ‌های باهوش و اجتماعی می‌توانند هر سال، بدون حتی بلند کردن پنجه‌شان، فهرست «بهترین آرایش سگ» را پرکنند. اما چالش‌های فراوان نظافت و آرایش سگ پودل، بیش از تعداد کمی از صاحبان مشتاق را به سمت انتخاب این نژاد سگ هدایت کرده است. حقیقت این است که نگه داشتن آن پوشش مجعد و شاداب عاری از گره خوردن و کرک و آرایش سگ پودل می تواند یک کار تمام وقت باشد. از آنجایی که نظافت به سلامت پودل کمک می کند و همچنین به ظاهر زیبای پودل کمک می کند، اطمینان از داشتن زمان و منابع برای متعهد شدن به آرایش سگ پودل حیاتی است. ما اطلاعاتی را که برای درک نیازهای نظافت و آرایش سگ پودل نیاز دارید را در اختیار شما می گذاریم.

برای کمک به تصمیم گیری در مورد اینکه آیا سگ پودل نژاد سگ مناسبی برای شماست یا خیریا اینکه چگونه به درستی از توله سگ جدید خود مراقبت کنید می توانید از پت لند کمک بگیرید.  نژاد سگ معروف به پودل در سه اندازه اسباب بازی، مینیاتوری و استاندارد پرورش داده می شود. اما از آنجایی که آرایش سگ پودل  بسیار متفاوت می تواند باشد ، می‌توان به راحتی فکر کرد که به دو نژاد سگ کاملاً متفاوت نگاه می‌کنید نه اینکه صرفاً دو پودل با مدل‌های موی متفاوت. پودل ها باهوش، فعال، چابک، آسان برای آموزش، مشتاق به یادگیری، برون گرا و خوش اخلاق هستند. آنها همچنین سگی بدون ریزش  مو و ضد حساسیت هستند. در تئوری، پودل ها نوعی سگ خانگی هستند که همه می خواهند. پس چرا همه پودل ندارند؟ پاسخ ساده است:  موی پودل به طور مشهودی به نظافت همیشگی نیاز دارد. حتی اگر به دنبال سبک‌های نظافت دقیق و آرایش سگ پودل نباشید، خز مجعد طبیعی پودل برای نگهداری نیاز به برس زدن، قیچی کردن و کوتاه کردن تقریباً مداوم دارد.

اگراز آرایش سگ پودل خود غافل شوید مجبور می شوید به دامپزشک مراجعه کنید تا برای درمان عفونت های دردناک پوست، هزینه بالایی را متحمل شوید. شما همچنین می‌توانید با یک پودل کچل مواجه شوید، زیرا اگر آرایش سگ پودل  نادیده گرفته شود، اغلب باید موها کاملاً کوتاه شوند (در اینجا، «گوسفند» را در نظر بگیرید) تا همه کرکها و گره‌ها بدون آسیب به پوست حساس سگ از بین بروند. اینها حقایق ضروری در مورد آرایش سگ پودل و نگهداری پوشش است که هر صاحب پودل باید بداند. خز پودل واقعاً مو است . از خز بیشتر سگ ها نرم تر است و به طور مداوم رشد می کند. توله سگ ها موهای بسیار نرمی دارند که اغلب به جای فرفری به صورت مواج رشد می کنند. موی سگ پودل از موی توله سگ به موی سگ بالغ در حدود 9 تا 18 ماهگی تغییر می کند. برخی از پودل ها تا زمانی که به سه سالگی نرسند به پوشش کامل بالغ خود تبدیل نمی شوند. موی پودل ها می ریزند، اما موهای مجعد بالغ آنها موهای ریخته شده را به دام می اندازد تا نریزد.در عوض، این موهای ریخته شده به صورت کرک و گره می شوند مگر اینکه مرتباً مرتب شوند. آرایش سگ پودل  و نظافت حرفه ای حداقل هر 3 تا 6 هفته برای سگ های بالغ به شدت توصیه می شود.

 

مشاوره و هماهنگی