آرایشگاه سگ کوکر

آرایشگاه سگ سامویید
آرایشگاه سگ سامویید
آوریل 4, 2022
آرایشگاه کوکر اسپانیل
آرایشگاه کوکر اسپانیل
آوریل 4, 2022
نمایش همه
آرایشگاه سگ کوکر

آرایشگاه سگ کوکر

آرایشگاه سگ کوکر

آرایشگاه سگ کوکر برای کوکر ها به دلیل اینکه از سریع ترین رشد مو را در دنیای سگ ها دارا هستند ضروری است. در آرایشگاه سگ کوکر بارها شاهد این بوده ایم که آنقدر موی کوکر سریع رشد می کند که تقریباً می توانید بلند شدن آن را با چشمان خود تماشا کنید. به طور طبیعی، این بدان معناست که کوکر برای حفظ سلامت و زیبایی خود نیاز به اصلاح و برش منظم در آرایشگاه سگ کوکر است.  اما برای اینکه سگ خود را تا این حد تمیز نگه دارید، احتمالاً باید هر هفته در آرایشگاه سگ کوکر آنها را کوتاه کنید و حداقل برای چند روز اول قبل از اینکه دوباره شروع به رشد کند عالی به نظر میرسد.

سگ کوکر را می‌توان در هر سنی در آرایشگاه سگ کوکر پیرایش کرد و این یک تجربه آرامش بخش برای آن‌ها است که به شما کمک می‌کند با توله سگ کوکر خود ارتباط برقرار کنید و مهمتر از همه، آنها را به آماده‌سازی برای نظافت کامل با بزرگ‌تر شدن عادت می‌دهد. در 6 ماهگی آنها شروع به پرورش می کنند و در این مرحله می توانید به درستی نظافت کوکر خود را در آرایشگاه سگ کوکر شروع کنید. کوکرها نیاز به کوتاهی در آرایشگاه سگ کوکر دارند و موهای کت آنها به راحتی کثیفی را در خود نگه می دارد. بنابراین برس کشیدن منظم در کنار کوتاه کردن آرام اطراف موها و گوش ها برای هوشمند نگه داشتن آنها ضروری است. توصیه می کنیم هنگام نظافت یک کوکر در آرایشگاه سگ کوکر از قیچی بر خلاف قیچی استفاده نکنید.

کوتاهی موی توله سگ یک آرایش کم هزینه عالی برای کوکر است. موها به طول یک اینچ در سراسر بدن از جمله پاها و گوش ها کوتاه می شوند و مزیت این کوتاهی این است که نیاز به نظافت روزانه را کاهش می دهد زیرا موها دیگر گره نمی شوند، اما باید مطمئن شوید که موهایتان را کوتاه می کنید. آنها را بیشتر در بالای قسمت کوتاه شده نگه دارید. در آرایشگاه سگ کوکر آموزش می بینید از نگهداری بالایی برخوردار هستند و آنها به یک برس روزانه نیاز دارند تا روی موهای مرده بمانند و از گره خوردن موها جلوگیری کنند. ممکن است بخواهید پس از پیاده روی به آنها یک برس سریع نیز بدهید تا مطمئن شوید که چیزی در خز آنها گیر نکرده است و لازم است هر سه ماه یکبار آنها را نزد یک آرایشگر حرفه‌ای در آرایشگاه سگ کوکر ببرید تا آنها را کوتاه کنند، زیرا این کار باعث می‌شود که کوتاهی آنها در شرایط خوبی حفظ شود.

مشاوره و هماهنگی