آرایش حیوانات در محل و منزل شما

آموزش پت گرومینگ
آموزش پت گرومینگ
نوامبر 17, 2020
آرایشگر حرفه ای حیوانات
آرایشگر حرفه ای حیوانات
نوامبر 17, 2020
نمایش همه
آرایش حیوانات در محل و منزل شما

آرایش حیوانات در محل و منزل شما

آرایش حیوانات در محل و منزل شما

آرایش حیوانات در محل و منزل شما ایده خلاقانه ای بود که بعلت محاسن زیاد , به سرعت مورد توجه شهروندان تهرانی قرار گرفت.

– از آنجایی که حیوانات دلبند شما در محل زندگی و قلمرو خودشان آرایش میشوند آرامش بیشتری دارند و میزان استرس و تپش قلب بسیار کمتری دارند.

– برخلاف تصور اکثر مشتریان عزیز ما، آرایش حیوانات خانگی شان هیچ ریخت و پاش و کثیف کاری ای از بابت موهای کات شده در محیط خانه شان ندارد و پس از یکبار تجربه آرایش در منزل، متوجه این موضوع خواهند شد.

– تمام امکانات سیار و میز تاشو و کم جا فراهم میباشد.

– متاسفانه در کشور ما بعلت عدم امکانات کافی، ناگذیر هستیم حیواناتمان را برای آرایش به مراکز درمانی مانند کلینیک ها و بیمارستانهای دامپزشکی ببریم که همین موضوع باعث تصور ذهنی وحشتناکی برای حیواناتمون خواهد داشت . برای درک بیشتر این موضوع فقط کافیه یکبار تصور کنیم خودمان برای آرایش بجای رفتن به سالنهای زیبایی و آرایشگاهها مجبور باشیم به بیمارستان مراجعه کنیم.

آرایش حیوانات در محل و منزل شما

آرایش حیوانات در محل و منزل شما

آرایش حیوانات در محل و منزل شما کمک می کند بهترین ظاهر و احساس خود را داشته باشد که جلسات منظم آرایش حیوانات در محل و منزل شما همچنین به شما این امکان را می دهد که کت، دندان ها، چشم ها، گوش ها و ناخن های سگ خود را از نظر علائم مشکل بررسی کنید و اینکه هر چند وقت یکبار باید سگ خود را اصلاح کنید به جثه، نژاد و نوع پوشش او بستگی دارد زیرا در حالی که عادات بهداشتی خوب برای یک سگ سالم ضروری است، برخلاف انسان ها، اکثر سگ ها به عادات بهداشتی و نظافت روزانه نیاز ندارند و آرایش حیوانات در محل و منزل شما که چند وقت یکبار مورد نیاز است بستگی به نژاد دارد. سگ  افغانی،  پودل و غیره  نیاز به نظافت منظم دارند و در حالی که نژادهایی مانند  بیگل ،  وایمارنر و غیره  کمی آزادی بیشتری در بخش نظافت دارند. آرایش حیوانات در محل و منزل شما مانند  مسواک زدن،  تمیز کردن گوش، کوتاه کردن ناخن و  مسواک زدن  بدون در نظر گرفتن نژاد سگ، مطمئناً یکی از جنبه های ضروری مراقبت از سگ است.

موارد تخصصی آرایش حیوانات در محل و منزل شما

تکنسین های حرفه ای ما در آرایش حیوانات در محل و منزل شما، به خوبی در نظافت آموزش دیده اند، بنابراین می توانید مطمئن باشید که توله سگ شما در دستان خوبی است که با این حال، مطمئناً برای صاحبان آن مفید است که نظافت نگهداری را بیاموزند تا سگ های خود را در فاصله زمانی بین بازدید از آرایشگر، تیز جلوه دهند. همچنین مسواک زدن، همیشه وجود فرز و سایر مواد گیاهی سرسخت را بررسی کنید که تشک، که اغلب در پشت گوش و زیر پاها تشکیل می شود و هرگونه بریدگی یا خراش روی خود پوست در هنگام آرایش حیوانات در محل و منزل شما بررسی می شود و مسواک زدن منظم به کنترل ریزش دندان کمک می کند.

آرایش حیوانات در محل و منزل شما می تواند به همراه حمام کردن باشد و سگ شما بسته به نژاد و پوشش سگ شما باید حمام منظم، اما نه مکرر داشته باشد که شستشوی مکرر روغن های طبیعی را از بین می برد و باعث خشک و خشن شدن پوشش می دهد. همچنین ناخن ها باید در هنگام حضور تکنسین های ما و آرایش حیوانات در محل و منزل شما کوتاه باشد تا پاها سالم بمانند و ناخن های بلند در راه رفتن سگ اختلال ایجاد می کند و راه رفتن را ناخوشایند یا دردناک می کند و آنها همچنین می توانند به راحتی بشکنند. این معمولاً در پایه ناخن، جایی که رگ‌های خونی و اعصاب قرار دارند، اتفاق می‌افتد و باعث می‌شود که به تکنسین های آرایش حیوانات در محل و منزل شما مراجعه کنید که برای کوتاه کردن ناخن های سگ، از یک گیره مخصوص طراحی شده استفاده می کنند.

آرایش حیوانات در محل و منزل شما1

اکثر تکنسین های آرایش حیوانات در محل و منزل شما محافظ های ایمنی دارند تا از کوتاه کردن بیش از حد ناخن ها جلوگیری کنند که با توجه به اینکه قرار ملاقات حضوری برای آرایش حیوانات در محل و منزل شما برای مدتی به دلیل فاصله گذاری اجتماعی کنار گذاشته می ‌شود، والدین حیوانات خانگی که قبلاً برای تیز نگه داشتن سگ‌ هایشان به متخصصان متکی بودند، باید برنامه‌های دیگری را انجام دهند. آرایش حیوانات در محل و منزل شما حتی برای صبور ترین سگ ها هم دردسر ساز است، اما اگر می خواهید از بوی نامطبوع جلوگیری کنید یا اینکه شخصی حیوان خانگی مورد علاقه شما را با سگ وحشی اشتباه بگیرد، آرایش حیوانات در محل و منزل شما به طور منظم بسیار مهم است و اگر حیوانات خانگی شما از هر مشکل مراقبتی و بهداشتی رنج می برد، ما می توانیم کمک کنیم.

اهمیت آرایش حیوانات در محل و منزل شما

ما از نظافت‌ کنندگان، کارشناسان حیوانات خانگی و دامپزشکان برای مشاوره و توصیه ‌هایی در مورد بهترین روش های آرایش حیوانات در محل و منزل شما و ابزارهای نظافت سگ‌ها درخواست کردیم که سرعت جلسات نظافت بسیار مهم است و صاحبان حیوانات خانگی اگر بتوانند سگ خود را وادار کنند که جلسات آرایش حیوانات در محل و منزل شما را با توجه، رفتار و تمجید به جای استرس و ناراحتی همراه کنند، بیشترین موفقیت را خواهند داشت. متخصص آرایش حیوانات در محل و منزل شما در مورد همه چیزهایی که برای حمام کردن، مسواک زدن و کوتاه کردن سگ خود نیاز دارید، به روشی که تا حد امکان برای حیوان خانگی شما ایمن و آسان باشد، عمل می کند. زیرا بیشتر سگ ها وقتی زمان ملاقات با آرایشگر فرا می رسد هیجان زده نمی شوند و آنها هنگام آرایش حیوانات در محل و منزل شما ممکن است از قیچی، ریش تراش های الکترونیکی و ناخن گیر بترسند، حتی اگر با استفاده از آنها در خانه راحت باشند و بسیاری از سگ ها نیز از لمس غریبه ها ناراحت هستند.

مزایای آرایش حیوانات در محل و منزل شما

آرایش حیوانات در محل و منزل شما مزایای زیادی دارد زیرا به عنوان مثال رفتن به یک مکان ناآشنا برای حیوانات مشکل را حتی بدتر می کند، بدون ذکر استرس اضافی ناشی از سواری برای رسیدن به سالن آرایش که وقتی سگی تحت استرس باشد، نظافت آن دشوارتر خواهد بود و حتی بدون این واقعیت، شما نمی خواهید سگ خود را در هیچ نوع ناراحتی عاطفی قرار دهید زیرا یک آرایشگر سگ سیار مشکل را به طور کامل حل نمی کند و پس از همه، سگ شما هنوز هم باید به سراغ فرد جدیدی برود و با ابزارهای آرایش حیوانات در محل و منزل شما ارتباط برقرار کند، اما بدون عنصر حمل و نقل استرس زا و یک منطقه جدید است و سگ هایی که با دیدن (یا حتی بوئیدن) سگ های دیگر عصبانی می شوند نیز از خدمات آرایش حیوانات در محل و منزل شما بهره مند می شوند و آنها با حیوانات ناآشنا ارتباط برقرار نمی کنند زیرا آرایشگر در حال بازدید از خانه شما است.

آرایش حیوانات در محل و منزل شما (3)

وقتی صحبت از حضور در خانه شد، استخدام یک سرویس آرایش حیوانات در محل و منزل شما راحت ترین گزینه است زیرا برای شما، خیلی بهتر است که بتوانید در خانه بنشینید تا در یک سالن آرایش ناراحت. شما همه چیزهایی را دارید که می‌توانید برای سرگرم کردن یا سرگرم کردن خود در زمانی که منتظر هستید تا آرایشگر سگتان جلسه نظافت را تمام کند، دارید و برای سگ شما، می‌تواند در محیطی راحت بماند که به آن عادت کرده است و هیچ بو یا صدای غیرعادی به جز بویی که از وسایل نظافت و پاک کننده ها می آید وجود ندارد. همچنین در هنگام انجام آرایش حیوانات در محل و منزل شما، سگ شما تمام توجه را به خود جلب می کند  زیرا در یک سالن نظافت استاندارد، چندین قرار ملاقات به طور همزمان در حال انجام است. این برای خدمات آرایش حیوانات در محل و منزل شما به اکثر مشتریان عالی است، اما می تواند منجر به زمان انتظار طولانی تر شود و سگ شما توجه کمتری را به خود جلب کند. با خدمات آرایش حیوانات در محل و منزل شما، سگ شما تنها کسی خواهد بود که آرایشگر شما به آن توجه دارد و هیچ مزاحمت یا مسئولیت دیگری وجود ندارد که این کار آرایشگر را کارآمدتر می‌ کند و به آنها اجازه می ‌دهد تا در مورد جلسه آرایش حیوانات در محل و منزل شما از مراقبت ویژه استفاده کنند و با توجه به این همه توجه به سگ شما، آرایشگر نیز کمتر مرتکب اشتباه می شود.

 

مشاوره و هماهنگی